Органи контролю щороку визначають перелік суб’єктів господарювання, яких перевірятимуть у плановому періоді (ст. 5 Закону № 877).
Чи знаєте ви, як завершити ревізію на свою користь? ►►► Пройдіть тест✔️

У Критеріях № 383 урядовці визначили оновлені критерії, за якими оцінюють ступінь ризику від провадження господарської діяльності. Зокрема, новий критерій — «виплата працівникам заробітної плати на рівні або нижче встановленого законодавством розміру мінімальної заробітної плати».
Отже, навіть якщо у суб’єкта господарювання не змінилися показники діяльності, з огляду на нові критерії, що передбачають Критерії № 383, контролери могли віднести вас до високого ступеня ризику. Адже нові критерії ризику почали діяти з 25.07.2020, а графік перевірок контролери складали пізніше, вже з їх урахуванням.
Перевірте за Критеріями № 383, чи правомірно контролери віднесли організацію до іншого ступеня ризику.
Якщо організація не відповідає критеріям, які визначили контролери, і це порушує ваші права, зверніться до адмінсуду. У позові попрохайте визнати протиправними дії органу контролю щодо внесення до плану-графіка і зобов’язати його вилучити організацію із плану-графіка.
Докладніше у статті
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Оплата комунальних послуг в бюджетних установах — як ревізори виявляють порушення