Запроваджені нові правила обліку сумнівних боргів для держпідприємств

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

24 травня Кабмін прийняв постанову, яка покращує методи обліку сумнівних боргів підприємствами державного сектору.

Запроваджені нові правила обліку сумнівних боргів для держпідприємств

Коли відображати податковий кредит за ПН✔️

Нові правила, затверджені постановою КМУ від 24 травня 2024 р. № 604, передбачають, що Міністерство фінансів буде контролювати, як підприємства державного сектору, які є природними монополіями або мають чистий прибуток понад 50 мільйонів гривень, визначають суму резерву для покриття можливих збитків від непогашених боргів. Зокрема, це стосується:

  • методів розрахунку величини резерву сумнівних боргів;
  • способу визначення коефіцієнта сумнівності, який показує, наскільки ймовірним є неповернення боргів.

Крім того, були відкориговані підходи до оцінки ймовірності неповернення боргів, враховуючи міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ 9). Це рішення допоможе підприємствам державного сектору краще планувати свої фінанси і зменшити ризики для державного бюджету.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
183674

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73109

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104466

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
36023

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді