Коригуєте відомості в додатках Розрахунку: чи буде відповідальність

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Чи передбачена відповідальність до страхувальника при самостійному коригуванні у додатках 1, 2, 3, 5 або 6 до Розрахунку недостовірних відомостей по застрахованій особі, що не стосуються сум нарахованої зарплати та сум єдиного внеску?

Коригуєте відомості в додатках Розрахунку: чи буде відповідальність

Відповідно до ст. 6 Закону № 2464, починаючи з 01.01.2021 платники єдиного внеску зобов’язані подавати звітність про нарахування єдиного внеску до податкового органу за основним місцем обліку платника.

Статтями 25 і 26 Закону № 2464 фінансова і адміністративна відповідальність передбачена за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності про нарахування єдиного внеску.

Таким чином, якщо страхувальником самостійно здійснюється коригування у додатках 1, 2, 3, 5 або 6 до Розрахунку недостовірних відомостей по застрахованій особі, що не стосуються сум нарахованої зарплати та сум єдиного внеску, які використовуються в Державному реєстрі, то фінансові санкції та адміністративна відповідальність за подання недостовірних відомостей, податковими органами не застосовується.

Водночас, у разі виявлення, за результатами перевірки платника, подання недостовірних відомостей по застрахованій особі, що використовуються в Державному реєстрі, або інших відомостей, передбачених Законом № 2464, фінансові санкції та притягнення до адміністративної відповідальності мають право застосовувати як податкові органи, так і органи Пенсійного фонду.

За матеріалами ЗІР

Коригуєте відомості в додатках Розрахунку: чи буде відповідальність
АЛЛА ВОЛОВЕНКО,експерт Експертус Головбух
У 2021 році інформацію про ПДФО, військовий збір та ЄСВ показуйте в одному звіті. Пояснимо, як правильно її заповнити, коли вперше подавати та що змінити в своїй роботі.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
76

Податкова декларація з рентної плати — заповнення від експерта

Підкажемо, як скласти розрахунок з рентної плати за спеціальне використання води, аби уникнути можливих помилок. Також надаємо актуальні бланки декларації з рентної плати та розрахунків до неї
16905

Як виправити помилку у рядках 091—111 Податкового розрахунку

Правильність заповнення кожного реквізиту податкової звітності є запорукою відсутності претензій з боку контролюючих органів. Однак на практиці нерідко виникають ситуації, коли після подання Податкового розрахунку виявляються помилки в його заголовній (вступній) частині. У цій статті розглянемо механізм коригування відомостей у рядках 091—111, правові наслідки таких помилок та практичні рекомендації щодо дій бухгалтера
440

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді