КАЛЬКУЛЯТОР СТАЖУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ТА СЛУЖБИ В ОМС
Це показники системного, ефективного та прозорого управління системою професійного навчання на рівні державних органів, органів місцевого самоврядування та провайдерів освітніх послуг. Індикатори оцінювання стану системи професійного навчання схвалено Координаційною радою з питань професійного навчання при НАДС (рішення від 20 червня 2024 року).
За цими індикаторами цьогоріч проводитиметься дослідження стану системи професійного навчання, за результатами якого може бути вдосконалено правове регулювання та управління у сфері професійного навчання. Розроблення НАДС даних індикаторів обумовлене реалізацією Стратегії розвитку системи професійного навчання до 2027 року.
Перелік індикаторів оцінювання якості підвищення кваліфікації дає відповіді на наступні питання:
- Від чого залежить підвищення кваліфікації публічних службовців?
- Які інструменти можна використовувати для оцінювання якості підвищення кваліфікації?
- Як впливає думка учасників навчання?
- Як управляти якістю підвищення кваліфікації?
Загалом напрацьовано 85 індикаторів, які об’єднані у 4 кластери:
- доступність освітніх послуг з підвищення кваліфікації;
- освітнє середовище та освітній процес;
- результати підвищення кваліфікації;
- управління якістю підвищення кваліфікації.
Індикатори є багатофункціональними та можуть використовуватися з метою:
- проведення внутрішніх/зовнішніх моніторингів якості підвищення кваліфікації;
- удосконалення провайдерами своєї внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- оцінювання державними органами, органами місцевого самоврядування результативності професійного навчання їхніх працівників.
Джерело: офіційний сайт НАДС