РРО: визначення місця проведення розрахунків

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Місце проведення розрахунків має схожість з визначенням каса, але між цими двома термінами є деяка відмінність. Тож місцем проведення розрахунків, є і місце здійснення розрахункових операцій та зберігання отриманих за реалізовані товари чи послуги готівкових коштів (в цьому є схожість із касою), і місце, в якому покупцями можуть бути отримані товари чи послуги, що були ними попередньо оплачені із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо (в цьому відмінність від каси).

РРО: визначення місця проведення розрахунків

Законом № 265 про застосування РРО визначено правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмних РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Встановлення норм щодо незастосування РРО та/або програмних РРО у інших законах, крім Кодексу, не допускається.

Оскільки в розумінні Закону № 265 та статті 664 Цивільного кодексу України момент виконання продавцем обов’язку передати покупцеві товар у разі укладання електронного договору із умовами, доставки товару покупцеві через перевізника або організацію зв’язку співпадає з моментом здачі товару такому перевізникові чи організації зв’язку, то у такому випадку місцем проведення розрахунків виступає або місце отримання продавцем коштів за товар чи послугу (опрацювання виписок про рух коштів на рахунок), або місце передачі продавцем товару перевізникові чи організації зв’язку.

Джерело: ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72533

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103448

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26230

Відомість нарахування заробітної плати: зразок 2025

Відомість нарахування зарплати бухгалтери використовують, коли розраховують зарплату. У статті експерт підготував для вас можливі ланки зарплатної відомості та зразки та алгоритм їх заповнення.
123038

Дефектний акт: зразок

Коли складається дефектний акт та хто може обстежити об’єкт щодо наявності дефектів. Експерт пояснює в деталях та надає дефектний акт — зразок 2025.
137577

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді