Мінсоцполітики працює над розвитком та введення нових електронних сервісів для громадян

У рамках спільної роботи Міністерства цифрової трансформації та Міністерства соціальної політики протягом 2020 року, за інформацією Мінцифри було забезпечено роботу декілька електронних сервісів для громадян.

 Мінсоцполітики працює над розвитком та введення нових електронних сервісів для громадян

А саме:

  • функціонування електронних сервісів з надання заяв в електронному вигляді через сайт Мінсоцполітики про призначення: допомоги при народженні дитини; відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня»; житлової субсидії;
  • впровадження електронного сервісу з надання заяв в електронному вигляді через сайт Мінсоцполітики про призначення допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої i другої групи платників єдиного податку;
  • відображення в електронному вигляді всієї інформації, яка є в довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи у мобільному додатку Порталу «Дія» з використанням електронної автентифікації;
  • запровадження в електронному вигляді призначення державної допомоги при народженні дитини, видачу посвідчення батькам багатодітних сімей та призначення допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях;
  • запровадження нового механізму отримання грошової компенсації вартості одноразової матеріальної допомоги «пакунок малюка»;
  • запровадження для територіальних громад сервісу подання електронної заявки на підключення до Програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».

За інформацією Мінцифри, розроблено також новий соціальний проект – інформаційну платформу «Допомога поруч», який створює умови для залучення благодійних, громадських організацій, бізнесу, волонтерів до надання допомоги людям, які ïï потребують, та забезпечить координацію дій між ними.

Крім того, Мінсоцполітики та Мінцифри уклали договір про інформаційну взаємодію щодо обміну інформацією про внутрішньо переміщених осіб.

Урядом була ухвалена «Стратегія цифрової трансформації соціальної сфери», яка передбачає створення Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄICCC). Ядром такої системи стане Єдиний соціальний реєстр, куди вноситиметься інформація про отримувачів ycix видів соціальної допомоги та реєстр інституцій соціальної сфери – надавачів тих чи інших видів соціальної підтримки.

Стратегією також передбачено забезпечення електронної інформаційної взаємодії Єдиної інформаційної системи соціальної сфери з Єдиним державним веб-порталом електронних послуг для дистанційного доступу громадян, зокрема людей з інвалідністю, до всіх послуг, що надаються інституціями соціального захисту.

Джерело: Міністерство соціальної політики України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Тимчасове заступництво головного бухгалтера: як оплатити

Головбух установи захворів, тож на час його хвороби головним призначено найдосвідченішого бухгалтера. У статті розповімо, як оформити та оплатити тимчасове виконання обов’язків головного бухгалтера.
8784

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33361

Зарплата бухгалтера: три приклади розрахунків

Докладно на прикладах розглянемо, скільки становить зарплата головного бухгалтера в бюджетній установі, бухгалтера-викладача в школі, економіста-бухгалтера. Все в цифрах та таблицях.
9203

Наказ про проведення інвентаризації – зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації – документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте наш зразок наказу про проведення інвентаризації у році.
147613

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді