Уряд робить кроки щодо впорядкування системи управління держпідприємствами

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд працює над впорядкуванням системи управління державною власністю, яка наразі є неефективною, адже за підсумками минулого року від діяльності держкомпаній отримано 51,3 млрд. грн. збитку.
Типова кореспонденція субрахунків зі змінами, внесеними наказом Мінфіну від 17.09.2019 № 386

Уряд робить кроки щодо впорядкування системи управління держпідприємствами

На сьогодні в Україні налічується понад 3 тис. державних компаній, із яких 44 % не працюють зовсім. За підсумками діяльності у минулому році державні компанії отримали 51,3 млрд. гривень збитку. Збитково спрацювали 463 підприємства, а неефективними визнані 1530 підприємств. Це свідчить про наявність серйозних та системних проблем в управлінні держвласністю, які потрібно негайно вирішувати. Така ж негативна тенденція продовжується і у І кварталі 2021 року – суб’єкти управління керують об’єктами державної власності не належним чином. Як наслідок, у І кварталі 2021 року управління визнано негативним у 34 суб’єктів.

06 серпня під час проведеної наради з питань ефективності управління державними підприємствами учасники обговорили ключові проблеми та порушення в управлінні суб’єктів господарювання державного сектору економіки, питання притягнення до відповідальності порушників і посилення відповідальності за невиконання рішень Уряду та законодавства у сфері управління держвласністю. Окрема увага - питанню перегляду процедур, пов’язаних з корпоративним управлінням, щоб вони повністю відповідали керівним принципам ОЕСР.

Мінекономіки спільно з суб'єктами управління з метою оптимізації державного сектору економіки, оновили Тріаж - групування об’єктів державної власності. Головний принцип – у державній власності повинні залишитися лише ті об’єкти, які пов’язані із виконанням державою своїх функцій. Далі Мінекономіки разом з Фондом державного майна України та іншими суб’єктами управління планують працювати над переліками Тріаж для досягнення оптимальної структури державної власності.

Джерело: Міністерство економіки України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальний ордер № 5: як заповнити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
78648

Безоплатна передача основних засобів в бюджетних установах

У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
149426

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
12808

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
17064

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
61930

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді