Уряд робить кроки щодо впорядкування системи управління держпідприємствами

Уряд працює над впорядкуванням системи управління державною власністю, яка наразі є неефективною, адже за підсумками минулого року від діяльності держкомпаній отримано 51,3 млрд. грн. збитку.
Типова кореспонденція субрахунків зі змінами, внесеними наказом Мінфіну від 17.09.2019 № 386

Уряд робить кроки щодо впорядкування системи управління держпідприємствами

На сьогодні в Україні налічується понад 3 тис. державних компаній, із яких 44 % не працюють зовсім. За підсумками діяльності у минулому році державні компанії отримали 51,3 млрд. гривень збитку. Збитково спрацювали 463 підприємства, а неефективними визнані 1530 підприємств. Це свідчить про наявність серйозних та системних проблем в управлінні держвласністю, які потрібно негайно вирішувати. Така ж негативна тенденція продовжується і у І кварталі 2021 року – суб’єкти управління керують об’єктами державної власності не належним чином. Як наслідок, у І кварталі 2021 року управління визнано негативним у 34 суб’єктів.

06 серпня під час проведеної наради з питань ефективності управління державними підприємствами учасники обговорили ключові проблеми та порушення в управлінні суб’єктів господарювання державного сектору економіки, питання притягнення до відповідальності порушників і посилення відповідальності за невиконання рішень Уряду та законодавства у сфері управління держвласністю. Окрема увага - питанню перегляду процедур, пов’язаних з корпоративним управлінням, щоб вони повністю відповідали керівним принципам ОЕСР.

Мінекономіки спільно з суб'єктами управління з метою оптимізації державного сектору економіки, оновили Тріаж - групування об’єктів державної власності. Головний принцип – у державній власності повинні залишитися лише ті об’єкти, які пов’язані із виконанням державою своїх функцій. Далі Мінекономіки разом з Фондом державного майна України та іншими суб’єктами управління планують працювати над переліками Тріаж для досягнення оптимальної структури державної власності.

Джерело: Міністерство економіки України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13835

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14872

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді