Адаптація новопризначених державних службовців – нові методичні рекомендації від НАДС

На сьогоднішній день важливо допомогти новопризначеним державним службовцям розкрити свій професійний та особистісний потенціал, а також соціально інтегруватися в колектив. Для цього і існує одна з важливих складових системи управління персоналом – адаптація.

Адаптація новопризначених державних службовців – нові методичні рекомендації від НАДС

НАДС розроблено Методичні рекомендації щодо процедури проведення адаптації новопризначених державних службовців у державних органах (Наказ НАДС від 05.08.2021 року №120-21). Вони стануть у нагоді службам управління персоналом під час підготовки та проведення процедури адаптації новопризначених державних службовців в державних органах.

В документі, серед іншого, ви знайдете:

  • опис рекомендованих етапів адаптації та заходів, що здійснюються під час їх проведення;
  • чек-листи для учасників адаптації;
  • приклад програми адаптації;
  • структуру довідника для новопризначеного державного службовця;
  • форми для отримання зворотного зв’язку та визначення успішності процедури проведення адаптації та ще багато іншого.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7079

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17379

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106811

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді