НАДС продовжує роботу над системою автоматизації спеціальних перевірок для претендентів на держпосади

У НАДС триває робота над створенням системи автоматизації спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття посади, категорії призначення (обрання) на які здійснюється Президентом, Верховною Радою або Кабінетом Міністрів України.

 НАДС продовжує роботу над системою автоматизації спеціальних перевірок для претендентів на держпосади

Роль НАДС у загальній системі спецперевірок полягає у підготовці, направленні запитів та поданні узагальненої інформації за результатами спецперевірок до Офісу Президента, Апарату Верховної Ради, Секретаріату Кабінету Міністрів України. Учасниками обміну інформацією є також 9 державних органів, що проводять спецперевірки. Термін таких перевірок не має перевищувати 25 днів. Разом з тим, як правило вони проводяться в максимально стислі терміни (від одного до декількох робочих днів) з урахуванням потреб реалізації кадрової політики Президентом, Парламентом та Урядом та періодичністю проведення засідань, на яких розглядаються кадрові питання.

Для цих цілей, коли такі перевірки треба провести у стислі строки, агентством підготовлена інструкція електронного обміну інформацією між державними органами і НАДС.

17 серпня відбулася робоча зустріч представників НАДС під керівництвом Голови НАДС Наталії Алюшиної та Державної судової адміністрації. Учасники обговорили хід реалізації проекту автоматизації спеціальних перевірок та долучення до цього процесу Державної судової адміністрації. Наразі Державна судова адміністрація висловила готовність до участі в автоматизованому обміні інформацією.

Також на зустрічі, мова йшла про теоретичну та практичну сторону алгоритму шифрування інформації для проведення спецперевірок та забезпечення криптографічного захисту такої інформації.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Списання кредиторської заборгованості бюджетних установ

Кредиторська заборгованість – не завжди показник прогалин у діяльності установи. Інколи складається так, що віддавати борг просто нікому й він продовжує «висіти» на балансі. Як правильно провести списання кредиторської заборгованості? Відповідаємо.
15214

Авансовий звіт у 2024 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
194096

Електронна декларація – заповнення

З 11 жовтня 2024 року набула чинності оновлена форма електронної декларації. Оновлене й повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
68115

Електронна декларація – хто подає

❗️Подання електронної декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ. Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану, яка її форма з 11 жовтня 2024 року та які штрафи передбачено – у нашій консультації.
91091

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
326485

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді