НАДС продовжує роботу над системою автоматизації спеціальних перевірок для претендентів на держпосади

У НАДС триває робота над створенням системи автоматизації спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття посади, категорії призначення (обрання) на які здійснюється Президентом, Верховною Радою або Кабінетом Міністрів України.

 НАДС продовжує роботу над системою автоматизації спеціальних перевірок для претендентів на держпосади

Роль НАДС у загальній системі спецперевірок полягає у підготовці, направленні запитів та поданні узагальненої інформації за результатами спецперевірок до Офісу Президента, Апарату Верховної Ради, Секретаріату Кабінету Міністрів України. Учасниками обміну інформацією є також 9 державних органів, що проводять спецперевірки. Термін таких перевірок не має перевищувати 25 днів. Разом з тим, як правило вони проводяться в максимально стислі терміни (від одного до декількох робочих днів) з урахуванням потреб реалізації кадрової політики Президентом, Парламентом та Урядом та періодичністю проведення засідань, на яких розглядаються кадрові питання.

Для цих цілей, коли такі перевірки треба провести у стислі строки, агентством підготовлена інструкція електронного обміну інформацією між державними органами і НАДС.

17 серпня відбулася робоча зустріч представників НАДС під керівництвом Голови НАДС Наталії Алюшиної та Державної судової адміністрації. Учасники обговорили хід реалізації проекту автоматизації спеціальних перевірок та долучення до цього процесу Державної судової адміністрації. Наразі Державна судова адміністрація висловила готовність до участі в автоматизованому обміні інформацією.

Також на зустрічі, мова йшла про теоретичну та практичну сторону алгоритму шифрування інформації для проведення спецперевірок та забезпечення криптографічного захисту такої інформації.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66113

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3489

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13849

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14890

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді