НАДС продовжує роботу над системою автоматизації спеціальних перевірок для претендентів на держпосади

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У НАДС триває робота над створенням системи автоматизації спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття посади, категорії призначення (обрання) на які здійснюється Президентом, Верховною Радою або Кабінетом Міністрів України.

 НАДС продовжує роботу над системою автоматизації спеціальних перевірок для претендентів на держпосади

Роль НАДС у загальній системі спецперевірок полягає у підготовці, направленні запитів та поданні узагальненої інформації за результатами спецперевірок до Офісу Президента, Апарату Верховної Ради, Секретаріату Кабінету Міністрів України. Учасниками обміну інформацією є також 9 державних органів, що проводять спецперевірки. Термін таких перевірок не має перевищувати 25 днів. Разом з тим, як правило вони проводяться в максимально стислі терміни (від одного до декількох робочих днів) з урахуванням потреб реалізації кадрової політики Президентом, Парламентом та Урядом та періодичністю проведення засідань, на яких розглядаються кадрові питання.

Для цих цілей, коли такі перевірки треба провести у стислі строки, агентством підготовлена інструкція електронного обміну інформацією між державними органами і НАДС.

17 серпня відбулася робоча зустріч представників НАДС під керівництвом Голови НАДС Наталії Алюшиної та Державної судової адміністрації. Учасники обговорили хід реалізації проекту автоматизації спеціальних перевірок та долучення до цього процесу Державної судової адміністрації. Наразі Державна судова адміністрація висловила готовність до участі в автоматизованому обміні інформацією.

Також на зустрічі, мова йшла про теоретичну та практичну сторону алгоритму шифрування інформації для проведення спецперевірок та забезпечення криптографічного захисту такої інформації.

Джерело: НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
16

ПДВ для бюджетних установ

Бюджетні установи теж можуть бути платниками ПДВ. Поговоримо про зміни щодо ПДВ, ставки ПДВ 2025, податкову накладну та податкову декларацію з ПДВ 2025, необ’єктні та звільнені від ПДВ операції бюджетників та особливості обліку ПДВ у бюджетників — в огляді
12698

Штраф за неоформленого працівника: вбережіть себе

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
40139

Земельний податок: сплата, пільги, декларація

Плата за землю — це місцевий податок, який має дві форми. Перша — орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності. Друга — земельний податок, який справляється за земельні ділянки іншої власності, наприклад приватної. Розглянемо розмір та правила плати за землю у 2025 та 2026 році
129769

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді