Зміни внесено відповідно до:
- Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо регулювання праці домашніх працівників» від 25 квітня 2024 року № 3680-ІХ;
- ст. 10 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»;
- пп. 5 п. 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою КМУ від 20 серпня 2014 року № 375.
Наказом Мінфіну № 454 внесено наступні зміни:
- перелік документів, необхідних для укладення договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Договір) домашніми працівниками, доповнено копією трудового договору (зміни внесено до абз. 6 пп. 1 п. 3 розд. V Інструкції). Це означає, що для укладення Договору, крім заяви про добровільну участь за формою згідно з додатком 3 до цієї Інструкції, копії трудової книжки (за наявності), виписки з системи персоніфікованого обліку (ОК-5), копії документа, що подсвідчує особу, домашній працівник подає також копію трудового договору.
- особи, які є домашніми працівниками та виявили бажання укласти Договір, відтепер можуть зазначити про це в додатку 3 до Інструкції шляхом проставляння відповідної позначки (п. 1 додатка 3 до Інструкції доповнили новим пп. 3);
- у випадку припинення трудового договору з домашнім працівником такий працівник має повідомити про це податковий орган і надати підтверджуючі документи, оскільки це вважається підставою для дострокового розірвання Договору (доповнено пп. 2 п. 2 розд. ІІ Договору новим пп. 3, доповнено новим абз. 4 п. 1 розд. VII Договору).
Джерело: наказ Мінфіну від 19.09.2024 № 454