До Уваги платників податків! ДПС просить звернути увагу на правильність заповнення звернень, які надсилаються на електронні скриньки ГУ ДПС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

ДПС звертає Вашу увагу, на те що у липні збільшилася кількість надісланих листів на електронні скриньки без дотримання вимог статті 5 Закону «Про звернення громадян», як наслідок вони були повернуті заявникам з відповідними роз'ясненнями. Як свідчить статистика, на електронні скриньки податкової у липні надійшло близько 50 % звернень, в яких не зазначено адресу та відсутній підпис заявника.

До Уваги платників податків! ДПС просить звернути увагу на правильність заповнення звернень, які надсилаються на електронні скриньки ГУ ДПС

ДПС звертає Вашу увагу, на те що у липні збільшилася кількість надісланих листів на електронні скриньки без дотримання вимог статті 5 Закону «Про звернення громадян», як наслідок вони були повернуті заявникам з відповідними роз'ясненнями. Як свідчить статистика, на електронні скриньки податкової у липні надійшло близько 50 % звернень, в яких не зазначено адресу та відсутній підпис заявника.

З метою уникнення втрачання Вашого часу, оперативного та повноцінного розгляду звернень громадян фахівцями податкової, ДПС переконливо просить звернути увагу на правильність оформлення письмового звернення.

Звернення складається у довільній формі, разом з цим в ньому має бути вказано:

  • Кому адресується звернення (наприклад: начальнику ГУ ДПС, ПІБ керівника).
  • Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, повна поштова адреса заявника).
  • Опис звернення (заява, скарга, пропозиція) де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання з додаванням (за потреби) документів або їх копій.
  • Письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання такого звернення.
  • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь. Обов’язкове застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається, однак, електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Фахівці податкової нагадують, що письмові звернення, з дотриманням зазначених вимог чинного законодавства, Ви можете направити на електронні скриньки регіонального підрозділу ДПС або надати через електронний кабінет платника податків, завдяки чому можна заощадити свій особистий час.

Джерело: ДПС у Харківській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72435

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103279

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
126

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35629

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12930

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді