До Уваги платників податків! ДПС просить звернути увагу на правильність заповнення звернень, які надсилаються на електронні скриньки ГУ ДПС

⭐ Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Бухгалтерію для бюджету та ОМС» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

ДПС звертає Вашу увагу, на те що у липні збільшилася кількість надісланих листів на електронні скриньки без дотримання вимог статті 5 Закону «Про звернення громадян», як наслідок вони були повернуті заявникам з відповідними роз'ясненнями. Як свідчить статистика, на електронні скриньки податкової у липні надійшло близько 50 % звернень, в яких не зазначено адресу та відсутній підпис заявника.

До Уваги платників податків! ДПС просить звернути увагу на правильність заповнення звернень, які надсилаються на електронні скриньки ГУ ДПС

ДПС звертає Вашу увагу, на те що у липні збільшилася кількість надісланих листів на електронні скриньки без дотримання вимог статті 5 Закону «Про звернення громадян», як наслідок вони були повернуті заявникам з відповідними роз'ясненнями. Як свідчить статистика, на електронні скриньки податкової у липні надійшло близько 50 % звернень, в яких не зазначено адресу та відсутній підпис заявника.

З метою уникнення втрачання Вашого часу, оперативного та повноцінного розгляду звернень громадян фахівцями податкової, ДПС переконливо просить звернути увагу на правильність оформлення письмового звернення.

Звернення складається у довільній формі, разом з цим в ньому має бути вказано:

  • Кому адресується звернення (наприклад: начальнику ГУ ДПС, ПІБ керівника).
  • Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, повна поштова адреса заявника).
  • Опис звернення (заява, скарга, пропозиція) де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання з додаванням (за потреби) документів або їх копій.
  • Письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання такого звернення.
  • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь. Обов’язкове застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається, однак, електронне звернення, надіслане без використання кваліфікованого електронного підпису, повинно мати вигляд скан-копії звернення з підписом заявника із зазначенням дати.

Фахівці податкової нагадують, що письмові звернення, з дотриманням зазначених вимог чинного законодавства, Ви можете направити на електронні скриньки регіонального підрозділу ДПС або надати через електронний кабінет платника податків, завдяки чому можна заощадити свій особистий час.

Джерело: ДПС у Харківській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виплати підприємцям у Додатку 4ДФ

Чотири приклади заповнення Додатку 4ДФ, коли виплачуєте працівнику, який є фізособою-підприємцем, заробітну плату, орендну плату, винагороду за цивільно-правовим договором чи оплату за товар
7958

Індекс інфляції 2026 для індексації зарплати

Індекс інфляції в роботі бухгалтера нерозривно пов’язаний із індексацією зарплати. Розповідаємо, як розраховують індекси інфляції та як вони впливають на індексацію зарплати. Усі індекси інфляцій, які опублікував Держстат за місяцями поточного року, а також таблицю індексації з порахованими сумами індексації для кожного місяця — у статті для вас
27900

Лікарняний після звільнення в Додатку Д1

Працівниця перебувала на лікарняному з 25.09.2026 по 28.09.2026, а 29.09.2026 — звільнилася. Листок непрацездатності електронний, 28.09.2026 його закрили, а за сім днів він набув статусу «готовий до сплати». У жовтні 2026 року, тобто після звільнення працівниці, склали Протокол уповноважених із соцстраху про призначення допомоги та нарахували виплати за листком непрацездатності. Лікарняний оплатили. Чи нараховувати ЄСВ, якщо період лікарняного — під час трудових відносин, а нарахування за цим лікарняним — після звільнення працівниці? Як заповнити Додаток Д1?
85

Меморіальний ордер № 17

Меморіальний ордер № 17 використовують, щоб відображати господарські операції у бюджетних установах, які не фіксують у меморіальних ордерах № 1–16, а також для операцій, за якими не потрібно складати накопичувальні відомості та зведення.
62

Бюджетна звітність 2026: форми та правила складання

Бюджетна звітність бюджетних установ як була, так і залишається цілим набором звітів щодо стану виконання бюджету. У частині аспектів вона перетинаєтьсяз фінансовою звітністю, але є самостійним джерелом інформації для державних аудиторів. Форми, строки та правила складання бюджетних звітів у 2026 році — у цьому огляді
69758

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді