Працівник установи (заявник, підписувач) має своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, які містить сертифікат ключа та/або реєстраційна картка.
Це передбачає стаття 7 Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV та підпункт 3.4.6 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 № 150.
Відтак, якщо установа або її працівник — заявник (підписувач) змінили адресу місця обліку, заявник має надати до центру сертифікації ключів:
- заяву про скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію;
- пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
За інформацією ГУ ДФС у Київській області