Працівник установи (заявник, підписувач) має своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, які містить сертифікат ключа та/або реєстраційна картка.
Це передбачає стаття 7 Закону України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 № 852-IV та підпункт 3.4.6 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.11.2017 № 150.
Відтак, якщо установа або її працівник — заявник (підписувач) змінили адресу місця обліку, заявник має надати до центру сертифікації ключів:
- заяву про скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію;
- пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
За інформацією ГУ ДФС у Київській області
Виправлення помилок поточного періоду — завдання для бухгалтера, який також виправляє помилки у бухобліку та фінзвітності. Розглянемо способи та приклади виправлення помилок у фінзвітності
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення