Нова база даних та нові обов’язки для працівників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Сьогодні, 05.11.2024, набрав чинності Порядок ведення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – Порядок).

Нова база даних та нові обов’язки для працівників

😯Повернення індексації зарплат: як нараховувати вперше

Національна база даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – база даних будівель) є складовою частиною Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та розміщується за офіційною веб-адресою.

Порядок визначає процедуру та вимоги щодо формування, наповнення та ведення цієї бази даних. До бази даних вноситимуть відомості про основні технічні показники об’єктів будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівель:

  • органів державної влади;
  • підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчих органів сільських, селищних, міських рад;
  • місцевих держадміністрацій;
  • будівель територіальних громад, що належать до комунальної власності сільських, селищних, міських територіальних громад;
  • багатоквартирних будинків.

Ці відомості вноситимуть:

  • органи державної влади;
  • підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчі органи сільських, селищних, міських рад;
  • місцеві держадміністрації.

Порядок містить два додатки:

  1. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо будівлі територіальних громад.
  2. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо багатоквартирного будинку.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, визначає етапи по наповненню Бази даних будівель. Першим етапом є наповнення загальної інформації про будівлю територіальних громад:

1) адреса будівлі;

2) найменування органу державної влади, підприємства, установи, організації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, місцевої державної адміністрації;

3) форма власності;

4) відомості про власника будівлі;

5) функціональне призначення будівлі;

6) належність будівлі до пам’яток культурної спадщини та/або об’єктів культурної спадщини.

Це потрібно зробити:

  • до 30.04.2025 – органам державної влади, підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери їх управління;
  • 31.07.2025 – місцевим державним адміністраціям, виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, набрала чинності 05.11.2024.

 

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Списання кредиторської заборгованості бюджетних установ

Кредиторська заборгованість – не завжди показник прогалин у діяльності установи. Інколи складається так, що віддавати борг просто нікому й він продовжує «висіти» на балансі. Як правильно провести списання кредиторської заборгованості? Відповідаємо у статті
24603

Строковий трудовий договір: зразок, особливості оформлення

Коли можна укладати строковий трудовий договір у 2025 році, хто підпадає під винятки (вчитель-пенсіонер, відсторонений, тимчасовий працівник), і як правильно скласти документ — розповідаємо у статті. Скачайте зразок строкового договору і укладіть його без помилок.
90871

Атестація бухгалтерів бюджетних установ

За результатами атестації керівництво бюджетної установи має право присвоїти або змінити кваліфікаційну категорію бухгалтеру. Оскільки від кваліфікаційної категорії залежить заробітна плата, наші експерти допоможуть вам підготуватися
46695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді