Нова база даних та нові обов’язки для працівників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Сьогодні, 05.11.2024, набрав чинності Порядок ведення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – Порядок).

Нова база даних та нові обов’язки для працівників

Оновлена форма заяви-розрахунку на лікарняні: що змінилося

Національна база даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – база даних будівель) є складовою частиною Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та розміщується за офіційною веб-адресою.

Порядок визначає процедуру та вимоги щодо формування, наповнення та ведення цієї бази даних. До бази даних вноситимуть відомості про основні технічні показники об’єктів будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівель:

  • органів державної влади;
  • підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчих органів сільських, селищних, міських рад;
  • місцевих держадміністрацій;
  • будівель територіальних громад, що належать до комунальної власності сільських, селищних, міських територіальних громад;
  • багатоквартирних будинків.

Ці відомості вноситимуть:

  • органи державної влади;
  • підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчі органи сільських, селищних, міських рад;
  • місцеві держадміністрації.

Порядок містить два додатки:

  1. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо будівлі територіальних громад.
  2. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо багатоквартирного будинку.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, визначає етапи по наповненню Бази даних будівель. Першим етапом є наповнення загальної інформації про будівлю територіальних громад:

1) адреса будівлі;

2) найменування органу державної влади, підприємства, установи, організації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, місцевої державної адміністрації;

3) форма власності;

4) відомості про власника будівлі;

5) функціональне призначення будівлі;

6) належність будівлі до пам’яток культурної спадщини та/або об’єктів культурної спадщини.

Це потрібно зробити:

  • до 30.04.2025 – органам державної влади, підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери їх управління;
  • 31.07.2025 – місцевим державним адміністраціям, виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, набрала чинності 05.11.2024.

 

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда державного та комунального майна в Україні у 2025 році

Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану
16959

Перевірки Держпраці у 2026 році: як підготуватися

У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2026 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа
22801

План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ 2025/2026

План рахунків — це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому
215611

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді