Нова база даних та нові обов’язки для працівників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Сьогодні, 05.11.2024, набрав чинності Порядок ведення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – Порядок).

Нова база даних та нові обов’язки для працівників

Як працювати бюджетній установі після 28.08.2025

Національна база даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – база даних будівель) є складовою частиною Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та розміщується за офіційною веб-адресою.

Порядок визначає процедуру та вимоги щодо формування, наповнення та ведення цієї бази даних. До бази даних вноситимуть відомості про основні технічні показники об’єктів будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівель:

  • органів державної влади;
  • підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчих органів сільських, селищних, міських рад;
  • місцевих держадміністрацій;
  • будівель територіальних громад, що належать до комунальної власності сільських, селищних, міських територіальних громад;
  • багатоквартирних будинків.

Ці відомості вноситимуть:

  • органи державної влади;
  • підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчі органи сільських, селищних, міських рад;
  • місцеві держадміністрації.

Порядок містить два додатки:

  1. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо будівлі територіальних громад.
  2. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо багатоквартирного будинку.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, визначає етапи по наповненню Бази даних будівель. Першим етапом є наповнення загальної інформації про будівлю територіальних громад:

1) адреса будівлі;

2) найменування органу державної влади, підприємства, установи, організації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, місцевої державної адміністрації;

3) форма власності;

4) відомості про власника будівлі;

5) функціональне призначення будівлі;

6) належність будівлі до пам’яток культурної спадщини та/або об’єктів культурної спадщини.

Це потрібно зробити:

  • до 30.04.2025 – органам державної влади, підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери їх управління;
  • 31.07.2025 – місцевим державним адміністраціям, виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, набрала чинності 05.11.2024.

 

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок.
64043

Лікарняні у 2025 році: розрахунок та нарахування на прикладах

Як нарахувати лікарняні в 2025 році — відповіді у статті. Дивімося, що варто врахувати, коли розраховуєте та виплачуєте лікарняні. Підкажемо граничні суми для лікарняних, як бути з оподаткуванням та звітністю. Підкріпимо алгоритми практичними прикладами. Лікарняні 2025 зі змінами — повний гайд для вас.
513621

Відрядження бюджетників у 2025 році: правила оплати та приклади

Відрядження оплачують відповідно до умов колективного чи трудового договору. Останні зміни в оплаті відряджень у бюджетних установах, порядок оформлення й оплати відряджень та приклади розрахунків – в огляді експерта
214170

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді