Нова база даних та нові обов’язки для працівників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Сьогодні, 05.11.2024, набрав чинності Порядок ведення національної бази даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – Порядок).

Нова база даних та нові обов’язки для працівників

⚠️Як індексувати зарплату: алгоритм

Національна база даних енергетичних та експлуатаційних характеристик будівель (далі – база даних будівель) є складовою частиною Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та розміщується за офіційною веб-адресою.

Порядок визначає процедуру та вимоги щодо формування, наповнення та ведення цієї бази даних. До бази даних вноситимуть відомості про основні технічні показники об’єктів будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівель:

  • органів державної влади;
  • підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчих органів сільських, селищних, міських рад;
  • місцевих держадміністрацій;
  • будівель територіальних громад, що належать до комунальної власності сільських, селищних, міських територіальних громад;
  • багатоквартирних будинків.

Ці відомості вноситимуть:

  • органи державної влади;
  • підприємства, установи та організації, що належать до сфери їх управління;
  • виконавчі органи сільських, селищних, міських рад;
  • місцеві держадміністрації.

Порядок містить два додатки:

  1. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо будівлі територіальних громад.
  2. Основні технічні показники об’єкта будівництва, технічні характеристики інженерних систем та енергоспоживання будівлі щодо багатоквартирного будинку.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, визначає етапи по наповненню Бази даних будівель. Першим етапом є наповнення загальної інформації про будівлю територіальних громад:

1) адреса будівлі;

2) найменування органу державної влади, підприємства, установи, організації, виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, місцевої державної адміністрації;

3) форма власності;

4) відомості про власника будівлі;

5) функціональне призначення будівлі;

6) належність будівлі до пам’яток культурної спадщини та/або об’єктів культурної спадщини.

Це потрібно зробити:

  • до 30.04.2025 – органам державної влади, підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери їх управління;
  • 31.07.2025 – місцевим державним адміністраціям, виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Постанова КМУ від 01.11.2024 № 1254, якою затверджено Порядок, набрала чинності 05.11.2024.

 

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зарплата держслужбовців у 2025 році: посадові оклади та надбавки

Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців у 2025 році, посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок — говоримо у статті. Скористайтеся підказками експерта і нараховуйте зарплату держслужбовцям без помилок
55604

Онлайн-курси з бухгалтерського обліку для бюджетних установ

Курси підвищення кваліфікації бухгалтерів бюджетної сфери онлайн. Навчання у Вищій школі Головбуха — це практичні заняття з обліку, зарплат, податків та ревізій. Отримайте нові навички від експертів та сертифікат!
6139

ЄСВ 2025: ставка, сплата, звітність

ЄСВ у 2025 році становить 22% для працівників без інвалідності. У статті поговоримо про мінімальний ЄСВ 2025 та максимальний розмір єдиного соціального внеску
25969

Звіт про кількісний та якісний склад державних службовців 2025: кому і як подавати

Хто подає звіт про кількісний та якісний склад державних службовців, у якому форматі, які показники включити та на які дані спиратися? У статті розберемо всі нюанси заповнення звіту та дамо підказки по заповненню.
67

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді