Ухвалено рішення про зміни у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кабмін затвердив, відповідно до Закону «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», Порядок зберігання документованої інформації та її передавання до центрального засвідчувального органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг

Ухвалено рішення про зміни у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг

Оновлена форма заяви-розрахунку на лікарняні: що змінилося

У процесі імплементації європейського законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг Міністерством цифрової трансформації України розроблено постанову Кабінету Міністрів України щодо зберігання документів, отриманих під-час надання таких послуг надавачами.

Надавачі електронних довірчих послуг передаватимуть документи після припинення діяльності до центрального засвідчувального органу. Такий підхід дозволяє забезпечити протягом тривалого періоду часу можливість перевірки електронних підписів, збереження їх статусу чинності та отримання доказів існування відповідних електронних даних, на які накладено електронний підпис.

Імплементація європейського законодавства та міжнародних стандартів підвищить довіру користувачів електронних довірчих послуг, та наблизить Україну до амбітної мети - отримання режиму внутрішнього ринку у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг.

Визнано такими, що втратили чинність, постанови КМУ:

  • «Про затвердження Порядку зберігання документованої інформації та її передавання центральному засвідчувальному органу в разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг» від 10.10.2018 № 821;
  • «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193.

Джерело: офіційний сайт Мінцифри, Telegram-канал Тараса Мельничука

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік запасів: субрахунки, документація, проведення

Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
170906

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44794

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83444

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
226

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді