Приватна частина «Електронного кабінету» розширює можливості установ, аби вони реалізовували свої права ї обов’язки у сфері оподаткування в режимі on-line, і включає такі сервіси:
1. Сервіс «Договір про визнання електронних документів» — надає можливість установі приєднатися до Договору про визнання електронних документів;
2. Сервіс «Облікові дані платника» — надає доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників; присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про реєстрацію платником ЄСВ; відомості про об’єкти оподаткування; інформація про неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки, тощо);
3. Сервіс «Перегляд звітності» — надає можливість установі переглянути раніше подану до ДФС (як в електронному, так і в паперовому вигляді) податкову, пенсійну та статистичну звітність;
4. Сервіс «Введення звітності» — надає можливість установі сформувати, заповнити, перевірити та надіслати в електронному вигляді будь-який звітний документ (за основними формами податкової та статистичної звітності, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), заяву, повідомлення встановленого зразка;
5. Сервіс «Вхідні/вихідні документи» — передбачає перегляд установою вхідної кореспонденції, в тому числі отриманих квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо, надісланої користувачу електронного кабiнету. Перегляд вихідної кореспонденції передбачає доступ до надісланих користувачем документів (крім податкової звітності, податкових накладних/розрахунків коригування);
6. Сервіс «Листування з ДФС» — надає можливість установі електронного листування з органами ДФС (створення та направлення платником листів до органу ДФС в довільній формі (заява, звернення, скарга, пропозиція та ін.)) Інформацію про отримання та реєстрацію листів в органі ДФС установа може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи — у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
7. Сервіс «Заяви, запити для отримання інформації» — надає можливість установі створити найбільш популярні заяви і запити, аби отримати певну інформацію від ДФС, зокрема:
- заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- реєстраційну заява платника податку на додану вартість;
- реєстраційну заява платника податку (Форма № 1-РН);
- повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма № 20-ОПП).
8. Сервіс «Стан розрахунків з бюджетом» — надає можливість установі переглянути зведену інформацію станом на момент звернення по кожному виду платежу;
9. Сервіс «СЕА ПДВ» — сервіс, доступний в системі електронного адміністрування ПДВ.
10. Сервіс «Реєстрація ПН/РК» — зокрема, надає можливість реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
11. Сервіс «ЄРПН». Доступ до даних Єдиного реєстру податкових накладних в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі статусів. Перегляд повної інформації про податкову накладну з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників.
Відтак, «Електронний кабінет» — це сервіс спілкування та листування платників з органами ДФС, який дозволяє не відвідувати податкову інспекцію, спростити процедури подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшити паперове навантаження і час на отримання необхідних довідок.
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області