ДФС аби вести облік нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску, відкриває інтегровані картки платників (далі — ІКП) за кожною установою та кожним видом платежу, які вона має сплачувати.
Це визначає пункт 1 глави 1 розділу ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 07.04.2016 № 422.
Якщо установа вже має інтегровану картку платника (далі — ІКП), за її письмовою заявою ДФС надає письмовий документ про стан розрахунків установи за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у довільній формі.
Цей письмовий документ ДФС видає не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій установа зазначає види платежів, період, за який вона бажає звірити стан розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.
ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків установ з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
За інформацією ГУ ДФС у Чернівецькій області