Чи потрібно роботодавцю повідомляти Пенсійний фонд України про виплату коштів за лікарняними своїм працівникам – роз'яснення
📝 Сфера інформатизації під контролем Мінцифри: коли та як погоджувати програми
Так, потрібно.
Після здійснення оплати листків непрацездатності застрахованим особам роботодавець має протягом місяця відзвітувати про проведені виплати та надіслати до Пенсійного фонду України відповідне повідомлення.
Сформувати та надіслати повідомлення про виплату коштів можна через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України. Повідомлення також може бути надіслано листом з повідомленням або надано безпосередньо до сервісного центру Пенсійного фонду України.
Увага!
Відсутність повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня отримання фінансування від Пенсійного фонду України є підставою для проведення позапланової перевірки щодо використання страхувальником коштів ПФУ.
Джерело: Telegram-канал ПФУ Донецької області
У статті з'ясуємо особливості формування та оплати листка непрацездатності. Скористайтеся актуальним бланком листка непрацездатності та зразком заповнення, щоб пришвидшити собі роботу
У статті – усе, що треба бухгалтеру для розрахунку та нарахування лікарняних: розрахунковий період та приклади обчислення суми лікарняних, граничні розміри, оподаткування та відображення лікарняних у звітності.
У статті актуальний бланк і зразок заяви-розрахунку на отримання лікарняних від ПФУ. Скористайтеся алгоритмом заповнення, щоб подати заяву-розрахунок лікарняних без помилок.
Сплатив? Відзвітуй! Це правило стосується будь-якого фінансування від держави, і ПФУ не виняток. У статті підкажемо, як заповнювати та подавати Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.
Розрахунок середньої зарплати потрібен для відпускних, відрядження, вихідної та матеріальної допомоги, декретних та лікарняних. Переконатися, що всі розрахунки проведені правильно, допоможуть наші приклади