Бронювання працівників: Мінекономіки роз’яснює зміни
«Якщо ви переїдете на нову адресу – протягом тижня маєте повідомити ТЦК. Це правило діє давно, але на практиці виконання було ускладненим, забирало годину. Запис до ТЦК, поїздка туди та черги до кількох годин – чи потрібно це, щоб змінити лише один момент у своїх даних? Тепер це можна зробити онлайн через застосування Резерв+», – повідомила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко. Сервіс вже доступний у свіжому оновлені на Play Market та App Store.
Завдяки повторному уточненню даних користувачі матимуть можливість змінювати персональні дані про себе у реєстрі Оберіг. А саме:
- номер телефону;
- електронну пошту;
- адресу проживання.
Ця послуга дає можливість самостійно змінювати свої дані в реєстрі Оберіг всього за кілька хвилин. Для цього потрібно натиснути на свій електронний військово-обліковий документ, а потім натиснути «Уточнити контактні дані».
«Закон вимагає від українців упродовж тижня повідомляти ТЦК кожен раз, коли у них відбуваються зміни у даних. Наприклад, адреса проживання чи телефон. Ця проста дія займала багато часу, оскільки треба відстояти кількагодинну чергу. Цим сервісом ми заощадимо час для людей і працівників ТЦК», – зазначила Катерина Черногоренко.
Заступниця міністра додала, що повторно уточнювати дані можна буде необмежену кількість разів, але не частіше ніж раз на 7 днів.
МОУ нагадує, що застосунок для військовозобов’язаних Резерв+ запустився в середині травня. Перший сервіс, який було представлено у його межах – уточнення даних, який розробили відповідно до нових правил мобілізації. За два місяці роботи ним скористалося понад 3 мільйони українців.
Нагадаємо, Мінцифри затвердило нові критерії для бронювання підприємств у сфері цифровізації.
Джерело: офіційний сайт МОУ, сторінка у Facebook Катерини Черногоренко