🎁 ВАШ КВИТОК ДО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ
ВПП ООН підтримує цифровізацію соціальної сфери із 2022 року – проєкти та інструменти, розроблені за їхньої підтримки, дозволяють сьогодні українцям швидше та зручніше отримувати соціальні допомоги та послуги. Серед них – впровадження 10 видів допомог в ЄІССС та функціонал «Електронний кейс-менеджмент», за допомогою якого можна подавати онлайн-заяви на отримання соціальних послуг на soc.gov.ua – Соціальному порталі Мінсоцполітики. Проєкт увійшов до шортлисту премії European Social Services Awards 2024 Європейської соціальної мережі (ESN) у категорії «Цифрова трансформація».
«Завдяки підтримці наших партнерів ми робимо соціальну допомогу зручнішою та сучаснішою. Автоматичне продовження виплат на основі даних, спрощення повідомлення про зміну місця проживання, нові можливості для отримання допомоги – усе це реальні зміни у Єдиній інформаційній системі соціальної сфери, які полегшують життя українцям та роблять ефективнішим адміністрування соціальних виплат. Ми впроваджуємо сучасні цифрові рішення, щоб кожен відчув переваги нових цифрових інструментів», – наголосив, заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Костянтин Кошеленко.
Зокрема, співпраця сторін у межах ЄІССС передбачена за такими напрямами:
- виплати ВПО – вдосконалення автоматизації продовження виплат на 6 місяців без подання заяви, на основі даних Державної податкової служби України та Пенсійного фонду України, а також спрощення порядку повідомлення про зміну місця проживання та автоматичний перерахунок виплат;
- обмін даними з ПФУ – автоматизація передання даних про доходи, що дозволить уникати помилок під час нарахування виплат і покращить взаємодію між державними установами;
- соціальні виплати – вдосконалення автоматизації продовження виплат, а також створення функціоналу для призначення допомоги при народженні дитини;
- електронний кейс-менеджмент – проведення тестувань функціоналу, щоб удосконалити надання адресної допомоги, зокрема, через оцінювання потреб людини або сім'ї у соціальних послугах;
- верифікація заяв – перенесення верифікації заяв на рівень органів соціального захисту населення (ОСЗН), що пришвидшить їх обробку та зменшить навантаження на ЦНАПи;
- підтримка дітей, позбавлених батьківського піклування – автоматизація процесу надання допомоги «Дитина не одна», включно із реєстрацією заяв, перевіркою права на отримання допомоги та розрахунком сум.
Джерело: офіційний сайт Мінсоцполітики