Проєкт змін до порядку розгляду органами ПФ скарг
Бронювання по-новому: скільки платити працівникам із 5 березня?
Наразі Порядок визначає процедуру подання та розгляду органами ПФ скарг страхувальників:
- при узгодженні ними вимог про сплату недоїмки із сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування;
- оскарженні рішень про нарахування пені та накладення фінансових санкцій.
Проєкт змін передбачає, що Порядок визначатиме процедуру подання страхувальником скарги при оскарженні рішень про нарахування пені та накладення фінансових санкцій та процедуру її розгляду органами ПФ.
Не підлягатиме розгляду:
- повторна скарга, подана до того самого органу ПФ / ПФ тим самим скаржником з того самого питання, за умови, що попередня скарга була вирішена по суті, крім випадку зміни істотних для вирішення справи обставин / умов;
- скарга, в якій порушено питання, яке станом на день подання скарги розглядається судом або щодо якого ухвалено судове рішення про відмову в задоволенні вимог скаржника, крім випадків зміни істотних для вирішення справи обставин / умов.
Скаргу страхувальник може подати протягом тридцяти календарних днів з дня ознайомлення з прийнятим рішенням, що оскаржується, в письмовій формі разом з документами / їх копіями, що свідчать про неправильність рішення.
Наразі строк подачі страхувальником скарги до органів ПФ становить лише 10 робочих днів, наступних за днем отримання рішення, що оскаржується.
Зауваження та пропозиції до проєкту ПФ прийматиме до 10.01.2025 на електронну скриньку (e-mail): [email protected].