У Комітеті Верховної Ради рекомендували прийняти закон щодо спрощення розміщення технічних засобів електронних комунікацій

Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Верховної Ради розглянув на засіданні 22 вересня проект Закону про внесення зміни до розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо спрощення розміщення технічних засобів електронних комунікацій, внесений Кабінетом Міністрів України №5811.

 Комітет з питань організації державної влади та місцевого самоврядування рекомендує Верховній Раді прийняти законопроект щодо спрощення розміщення технічних засобів електронних комунікацій

Метою законопроекту є спрощення процедури отримання мобільними операторами права на користування земельними ділянками для розміщення технічних засобів електронних комунікацій для надання 95% населення України доступу до мобільного високошвидкісного інтернету, опосередкованого стимулювання екотуризму, рекреації, туризму.

Під час засідання законопроект підтримали представники Міністерства розвитку громад та територій, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Асоціації "Телекомунікаційна палата України" та Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування "Асоціація міст України".

Члени Комітету під час обговорення вказали на соціальну спрямованість та актуальність питання щодо забезпечення населення на усій території України мобільним зв’язком і мобільним широкосмуговим доступом до Інтернету та висловили підтримку законодавчої ініціативи відносно спрощення процедури надання в користування земельних ділянок загальною площею до 0,05 гектара для розміщення технічних засобів та/або об’єктів електронних комунікацій. Також було враховано зауваження, викладені у висновку Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України до законопроекту, і запропоновано внести до його тексту зміни в частині уточнення обмежень щодо надання у користування земельних ділянок для вищевказаних цілей, а також введення заборони на зміну цільового призначення наданих у користування земельних ділянок.

За результатами обговорення Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді проект Закону №5811 включити до порядку денного шостої сесії і прийняти його за основу та в цілому з врахуванням таких пропозиції Комітету:

"Абзац другий пункту 1 проекту замінити двома абзацами такого змісту:

"65. Встановити, що до 1 січня 2026 року дія абзаців першого - п’ятого частини третьої статті 24 цього Закону не поширюється на випадки надання в користування земельних ділянок із земель державної або комунальної власності площею до 0,05 гектара, розташованих в межах сіл і селищ, а також за межами населених пунктів (крім земель, віднесених до категорії земель природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, історико-культурного призначення, рекреаційного призначення, лісогосподарського призначення, а також земель в межах зелених зон населених пунктів, внутрішньоквартальних територій (територій міжрайонного озеленення, елементів благоустрою, спортивних майданчиків, майданчиків відпочинку та соціального обслуговування населення), для встановлення, будівництва, експлуатації та обслуговування технічних засобів електронних комунікацій та/або споруд електронних комунікацій (крім лінійних) електронних комунікаційних мереж, в тому числі базових станцій мобільного зв’язку.

Зміна цільового призначення земельної ділянки, яка перебуває в користуванні для визначених цим пунктом цілей, забороняється. Недодержання цієї вимоги є підставою для примусового припинення права користування земельною ділянкою, що здійснюється в судовому порядку".

Джерело: Верховна Рада України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3487

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13846

Переведення працівника на інше підприємство

Переведення працівника на інше підприємство стало більш простішою процедурою, а все тому, що у працівника забрали право переносити дні заробленої щорічної відпустки до іншого роботодавця.
14886

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2943

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді