Як сформувати Запит щодо стану розрахунків
Полегшіть собі рутину – рахуйте в 2 кліки без помилок
Для формування Витягу необхідно:
1. Створити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі – Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:
- для поля «період з «01» січня 20__ року по «________ »__ 20__ року» Запиту – вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі – Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;
- для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)*** □ » Запиту – встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім ЄСВ) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;
- для поля «В розрізі платежів □ » Запиту – встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;
- для поля «З підписом**** (станом на 1 число звітного місяця) □ » Запиту – встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.
2. Надіслати Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.
3. Отримати Витяг за формою «J/F1400207».
Якщо платник податків у Запиті, який подається через електронний кабінет зазначає позначку про необхідність підпису Витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається КЕП керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника.
У разі, якщо автоматично сформований Витяг щодо стану розрахунків містить платежі, які обслуговуються не одним територіальним органом ДПС (за основним/неосновним місцем обліку платника), забезпечується накладання КЕП керівниками підрозділів економічного аналізу відповідних територіальних органів ДПС.
При цьому платнику податків стане доступним Витяг щодо стану розрахунків, на якому буде зазначено прізвище та ім’я керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за його основним місцем обліку.
За інформацією ГУ ДПС у Луганській області