ПФУ та Фонд соцзахисту осіб з інвалідністю обмінюватимуться інформацією по-новому

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
ПФУ планує запровадити нову форму звітності про створення установами робочих місць для осіб з інвалідністю, їх зайнятість і працевлаштування

ПФУ та Фонд соцзахисту осіб з інвалідністю обмінюватимуться інформацією по-новому

🧮 Калькулятор розрахунку квоти осіб з інвалідністю

Метою змін є удосконалення порядку обміну інформацією між ПФУ та Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю. Проєктом постанови ПФУ «Про внесення змін до постанови правління Пенсійного фонду України від 10 березня 2023 року № 14-2» пропонується, зокрема:

  • доповнити документ новою Формою надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про створення підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, які використовують найману працю, робочих місць для осіб з інвалідністю, про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю;
  • заголовок Форми надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, викласти в такій редакції: «Форма надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для обчислення кількості робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю»
  • уточнити Порядок надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування щодо строків надання зазначеної інформації з реєстру застрахованих осіб.

Джерело: офіційний сайт ФПУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт ревізії 2025: що робити з висновками ревізорів

Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
32855

Посадова інструкція головного бухгалтера

Ознайомити працівника, якого до установи прийняли на посаду головбуха, з його функціональними обов'язками, правами і відповідальністю допоможе посадова інструкція головного бухгалтера. Покажемо на зразку, як правильно її скласти.
36989

Амортизація основних засобів: розрахунок і бухоблік

Амортизація основних засобів — справа, з якою часто стикається бухгалтер. Як уникнути помилок в амортизації основних засобів у 2025 році? Пояснюємо правила, наводимо приклади проводок і даємо покроковий алгоритм для бухобліку
92297

День бухгалтера та аудитора 2025 в Україні

16 липня 2025 року українські бухгалтери та аудитори відзначають своє професійне свято. Ми підготували особливий подарунок — тематичний вебінарний марафон із топовими лекторами, актуальними темами та натхненням для вас. Приєднуйтесь — святкуймо разом!
51

Акт приймання-передачі – бланк | зразок

Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати у 2025 році, а також їх бланки та зразки – читайте у статті експерта
405976

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді