Як отримати грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2025 році

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Сьогодні, 05.02.2025, набрав чинності новий Порядок призначення та виплати грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (далі – Порядок).

Як отримати грошову компенсацію вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у 2025 році Як ідеально завершити 2025 рік: покроковий план

Грошова компенсація є одноразовою виплатою на кожну живонароджену дитину для придбання дитячих товарів:

  • засобів догляду за дітьми та дитячих засобів гігієни, зокрема підгузків, серветок;
  • дитячого одягу та взуття;
  • дитячого харчування;
  • дитячого посуду;
  • дитячих іграшок;
  • текстилю для дітей, зокрема рушників, ковдр;
  • дитячих ходунків, дитячих колясок, автолюльок, дитячих ванночок для купання.

Розмір грошової компенсації становить три розміри прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років, установленого законом на дату народження дитини (7689 грн). Цю суму виплачують у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальний рахунок отримувача в уповноваженому банку, перелік яких Державна служба у справах дітей оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті. Саме у цьому банку потрібно відкрити рахунок.

Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини. Для її призначення потрібно подати заяву:

1) у паперовій формі:

  • до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій (військових адміністрацій) – за допомогою засобів поштового зв’язку;
  • до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або ЦНАП – особисто або за допомогою засобів поштового зв’язку.

2) в електронній формі – засобами інформаційно-комунікаційних систем (за технічної можливості) до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій (військових адміністрацій)/виконавчого органу сільської, селищної, міської ради/ЦНАП.

Форма заяви наведена у додатку до Порядку, а перелік документів, які потрібно надати, – визначений у пункті 8 Порядку. Новий Порядок застосовують з 01.01.2025.

Постанова КМУ від 04.02.2025 № 114, якою затверджено Порядок, набрала чинності 05.02.2025.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Виправлення помилок у фінансовій звітності

Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
54009

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
2509

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
3760

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді