Реформа МСЕК: чи потрібна нотаріальна копія витягу з рішення експертної команди

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
В яких випадках необхідна нотаріально засвідчена копія витягу з рішення експертної команди – роз'яснення

Реформа МСЕК: чи потрібна нотаріальна копія витягу з рішення експертної команди

Безоплатна передача основних засобів проводки⏬ скачати

МОЗ зазначає, у рамках оцінювання повсякденного функціонування особи експертні команди визначають рівень порушення функціонування та допомагають людині отримати необхідну підтримку. 

В яких випадках необхідна нотаріально засвідчена копія витягу з рішення експертної команди

МОЗ наголошує, що законодавство не містить випадків, в яких використовується виключно нотаріально засвідчена копія витягу з рішення. Якщо особа має намір передати витяг з рішення експертної команди до певних органів влади чи установ, рекомендується зазначити про це під час оцінювання. Експертна команда може виготовити два примірники витягу і передати їх особі або уповноваженому представнику.

Чи може нотаріус засвідчити копію витягу з рішення експертної команди

Так, нотаріус може засвідчити копію витягу за умови його правильного оформлення:

  • пронумеровані всі сторінки;
  • прошиті (прошнуровані) аркуші;
  • є засвідчувальний напис на останньому аркуші: «Прошито і пронумеровано ___ аркушів» + підпис, дата та печатка закладу охорони здоров’я.

Важливо!

Для отримання пільг, статусів, пенсій чи соціальних виплат нотаріальна копія витягу не потрібна. Більше того з соціальною сферою уже впроваджено обмін даними між електронними системами, тож необхідні відомості передаються в цифровому форматі.

Увага: якщо вам все-таки потрібно два примірники – просто попросіть їх у закладі охорони здоров’я.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72435

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103279

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
126

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35628

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12929

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді