Реформа МСЕК: чи потрібна нотаріальна копія витягу з рішення експертної команди

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
В яких випадках необхідна нотаріально засвідчена копія витягу з рішення експертної команди – роз'яснення

Реформа МСЕК: чи потрібна нотаріальна копія витягу з рішення експертної команди

Розміри соцстандартів: показники для 2025 року

МОЗ зазначає, у рамках оцінювання повсякденного функціонування особи експертні команди визначають рівень порушення функціонування та допомагають людині отримати необхідну підтримку. 

В яких випадках необхідна нотаріально засвідчена копія витягу з рішення експертної команди

МОЗ наголошує, що законодавство не містить випадків, в яких використовується виключно нотаріально засвідчена копія витягу з рішення. Якщо особа має намір передати витяг з рішення експертної команди до певних органів влади чи установ, рекомендується зазначити про це під час оцінювання. Експертна команда може виготовити два примірники витягу і передати їх особі або уповноваженому представнику.

Чи може нотаріус засвідчити копію витягу з рішення експертної команди

Так, нотаріус може засвідчити копію витягу за умови його правильного оформлення:

  • пронумеровані всі сторінки;
  • прошиті (прошнуровані) аркуші;
  • є засвідчувальний напис на останньому аркуші: «Прошито і пронумеровано ___ аркушів» + підпис, дата та печатка закладу охорони здоров’я.

Важливо!

Для отримання пільг, статусів, пенсій чи соціальних виплат нотаріальна копія витягу не потрібна. Більше того з соціальною сферою уже впроваджено обмін даними між електронними системами, тож необхідні відомості передаються в цифровому форматі.

Увага: якщо вам все-таки потрібно два примірники – просто попросіть їх у закладі охорони здоров’я.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна декларація: форма та терміни подання

Подання електронної декларації – обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості – у консультації експерта.
100945

Як скласти акт приймання-передачі товару

Акт приймання-передачі товару – це документ, який складається у довільній формі та посвідчує факт передачі товару від постачальника до покупця, у тому числі й постачання товару. Підкажемо, коли усе таки потрібно складати саме його і як це зробити правильно
70803

Облік лікарських засобів та медичних виробів: приклади від експерта

Як МОЗ рекомендує ЗОЗ вести бухгалтерський облік медикаментів та медичних виробів – у публікації розглянемо загальні положення, що стосуються як медзакладів, що є бюджетними установами, так і реорганізованих медзакладів-КНП
36269

Методика розрахунку орендної плати: визначаємо розмір, індексуємо, розподіляємо

За оренду державного/комунального майна орендарі сплачують орендну плату установі – орендодавцю/балансоутримувачу. Розмір її за перший місяць/добу/годину визначає договір оренди. Та перед укладенням договору орендодавець/балансоутримувач має визначати її розмір. Як визначити/розрахувати орендну плату розглянемо далі.
54830

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді