КМУ вніс зміни до порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів

Чи можна оплатити зі спецфонду винагороду за ЦПД
Про це у своєму Telegram-каналі повідомив Тарас Мельничук.
Йдеться про зміни до постанов КМУ:
- «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» від 30.01.2012 № 137;
- «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг» від 31.05.2012 № 512.
Цими змінами:
- перетворено реєстр результатів обов'язкового технічного контролю транспортних засобів на загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів;
- припинено реєстр договорів страхування, об’єктами якого є інформація про укладені страховиками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обовʼязковому технічному контролю;
- виключено положення щодо того, що проведення відеофіксації процесу перевірки конструкції та технічного стану транспортного засобу не застосовуються під час воєнного стану i протягом шести місяців після його припинення або скасування;
- конкретизовано обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів з урахуванням пропозицій міжнародних партнерів та Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України;
- зменшено кількість фотографій, що передаються суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- встановлено процедуру анулювання протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу суб'єктом проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- спрощено процедуру отримання суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів доступу до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- оптимізовано процедуру формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.
Національне законодавство наближене до норм, які визначені Директивою 2014/45/ЄС Європейського Парламенту i Ради від 3 квітня 2014 року «Про періодичні тестування на придатність до експлуатації для моторних транспортних засобів та їх причепів i припиняє дію Директиви 2009/40/ЄС».
Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Як оформити трудові відносини та оформити наказ про прийняття на роботу. Коли відмовити в оформленні трудового договору, а коли встановити стажування та випробування — дивимось на прикладі інструкції, як прийняти на роботу водія
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі