Чи можливо подати уточнюючий розрахунок після анулювання реєстрації платника ПДВ?

Враховуючи те, що суб’єкт господарювання у разі анулювання реєстрації платника ПДВ виключається із Реєстру платників ПДВ, то уточнюючий розрахунок за період, у якому він був платником ПДВ, такий суб’єкт господарювання подати не може.

Бланк розрахунку коригування податкової накладной СКАЧАТИ

Чи можливо подати уточнюючий розрахунок після анулювання реєстрації платника ПДВ?

Відповідно до п. 46.1 ст. 46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючим органам у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата грошового зобов’язання, у тому числі податкового зобов’язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов’язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку, а також суми нарахованого єдиного внеску.

Згідно із п. 50.1 ст. 50 ПКУ у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Тобто, обов’язок щодо подання податкової декларації з ПДВ та уточнюючого розрахунку до такої податкової декларації покладається на платника ПДВ.

Джерело: ДПС у Волинській області

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

ПДВ 2024 для бюджетних установ

Бюджетні установи теж можуть бути платниками ПДВ. Які зміни щодо ПДВ настали у 2024 році, зміни у ставках ПДВ 2024, про податкову накладну та податкову декларацію з ПДВ 2024, про необ’єктні та звільнені від ПДВ операції бюджетників, про особливості обліку цього податку у бюджетників – у даному огляді.
2377

Порядок складання податкової декларації з ПДВ

Розглянемо оновлену форму податкової декларації з ПДВ. У консультації знайдете, як заповнити всі рядки чинної ПДВ-декларації, приклад заповнення чинної декларації з ПДВ, а також інформацію про найбільш уживані додатки до ПДВ-декларації у бюджетників – Д1 та Д6.
58779

ПДВ 2023 для бюджетних установ

Бюджетні установи теж можуть бути платниками ПДВ. Які зміни щодо ПДВ настали у 2023 році, зміни у ставках ПДВ 2023, про нову податкову накладну та податкову декларацію з ПДВ 2023, про необ’єктні та звільнені від ПДВ операції бюджетників, про особливості обліку цього податку у бюджетників – у даному огляді.
48629

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді