Оновили назви субрахунків та їх типову кореспонденцію

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
У п’ятницю, 28.03.2025, набрали чинності зміни до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі.

Оновили назви субрахунків та їх типову кореспонденцію Оновлена форма заяви-розрахунку на лікарняні: що змінилося

Мінфін затвердив зміни:

  • до плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі;
  • порядку його застосування;
  • типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з виконання державного бюджету;
  • типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з виконання місцевого бюджету.

Змінами оновили назви субрахунків

  • 2153;
  • 2332;
  • 2342;
  • 3436;
  • 3437;
  • 3447;
  • 6132–6135;
  • 6142–6145;
  • 9714;
  • 9732.

Окрім цього, введено новий субрахунок 9726 «Рахунки для обліку кредитів (позик), що залучені державою до державного бюджету для реалізації інвестиційних проєктів». З його допомогою обліковуватимуть кредити / позики, що залучені державою до державного бюджету для реалізації інвестиційних проєктів.

За кредитом субрахунку 9726 відображатимуть суми кредитів / позик, що залучені державою до державного бюджету для реалізації інвестиційних проєктів у кореспонденції з субрахунком 9921 «Контррахунок для пасивних рахунків позабалансового обліку».

За дебетом субрахунку 9726 відображатимуть суми кредитів (позик), що залучені державою до державного бюджету для реалізації інвестиційних проєктів, помилково або надміру зараховані, у кореспонденції з субрахунком 9921 «Контррахунок для пасивних рахунків позабалансового обліку».

У типовій кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з виконання державного бюджету оновили проведення:

  • щодо обліку операцій в органах Казначейства за окремими видатками державного бюджету розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в установах банків;
  • відображення суми погашених цінних паперів;
  • на проведену суму зменшення короткострокових зобов’язань державного бюджету;
  • на проведену суму зменшення довгострокових (середньострокових) зобов’язань державного бюджету;
  • проведення операцій із закриття рахунків.

У типовій кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з виконання місцевого бюджету оновили проведення:

  • щодо перерахування коштів на рахунок в банку для придбання іноземної валюти розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів;
  • повернення на реєстраційний рахунок розпорядника (одержувача) бюджетних коштів залишків невикористаних коштів від операцій з придбання іноземної валюти;
  • на суму проведеної оплати рахунків розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів в іноземній валюті;
  • на суму проведеної оплати зменшення;
  • на суму курсової різниці;
  • перерахування коштів бюджету розвитку;
  • перерахування коштів спеціального фонду місцевого бюджету з рахунків в банках головних розпорядників бюджетних коштів, які не мають мережі підвідомчих установ.

Накази Мінфіну від 03.02.2025 № 67 та від 24.02.2025 № 113, якими внесені зміни, набрали чинності 28.03.2025.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Витрати майбутніх періодів: як облікувати

У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
44742

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83417

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
203

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
187061

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді