Резерв+ інформуватиме про зміни у реєстрі Оберіг
Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Списуємо майно в бюджетній установі
МОУ інформує, у оновленні застосунку Резерв+ з’явилися нові сервіси, а саме:
- можна дізнатися про зміну даних в реєстрі Оберіг; та
- отримати розширену інформацію з нього;
- також додалися категорії у запитах виправлення даних.
Користувач може згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з Оберега, щоб бути в курсі, які дані про нього є в реєстрі. Це можна зробити, натиснувши на три крапки електронного військового документа і вибравши відповідний розділ. Також додані push-сповіщення про зміну інформації в Оберезі. На першому етапі це сповіщення про подання та зняття з розшуку.
Окрім цього, з’явилися 6 нових категорій, які допоможуть виправити неточності в даних:
- Статус «Потребує уточнення». Коли про людину є інформація в реєстрі Оберіг, але без прив'язки до ТЦК і це потрібно виправити.
- Помилка в персональних даних. Наприклад, неправильно написане ім’я, прізвище чи дата народження.
- Статус «Порушення правил військового обліку». Якщо людина вже виправила порушення, проте статус досі відображається.
- Статус «На обліку». Коли людина має бути знята або виключена. Наприклад, якщо досягла граничного віку для служби або вступила до лав Сил оборони та більше не є військовозобов’язаною.
- Помилка у даних бронювання. Якщо бронювання є, але дані про це не відображаються. Або вони внесені із помилкою.
- Актуалізація даних про роботу. Дозволяє оновити інформацію про місце роботи через реєстр ПФУ.
«Нові сервіси розширюють кількість ситуацій, які можна виправити за допомогою застосунку. Продовжуємо робити Резерв+ зручною екосистемою для військовозобов’язаних, завдяки якій можна усунути свої труднощі без візиту до ТЦК і очікування в чергах», — зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.