У Верховній Раді зареєстровано законопроект щодо удосконалення системи державного фінансового контролю

До Парламенту надано на розгляд законопроект № 6330 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення інструментів системи державного фінансового контролю»

У Верховній Раді зареєстровано законопроект щодо удосконалення системи державного фінансового контролю


Основною метою проекту є удосконалення інструментів системи державного фінансового контролю на державному, регіональному та місцевому рівні, яка сприятиме дотриманню законності та ефективності державного управління та управління державними фінансами, виявленню і попередженню порушень законодавства, які загрожують фінансовій безпеці держави, недопущенню зловживань у фінансовій сфері та шахрайства з державними ресурсами, посиленню контролю за найбільш ризиковими сферами, зокрема під час управління об’єктами державної власності.

Досягти зазначену мету законопроекту пропонується шляхом внесення відповідних змін до Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Закону України "Про управління об’єктами державної власності" та деяких інших законодавчих актів України.

Законопроектом пропонується:

  • унормувати взаємодію правоохоронних органів та органів державного фінансового контролю;
  • унормувати право отримання доступу до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів і банків (баз) даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування;
  • удосконалити процедуру збору доказової бази під час заходів державного фінансового контролю, зокрема запровадити фото-, відео-, аудіо-фіксацію;
  • спростити процедуру документування процесу організації ревізій та зустрічних звірок, судових проваджень та доступу до банківської інформації у разі виникнення потреби під час проведення заходів державного фінансового контролю;
  • посилити відповідальності посадових осіб об’єктів контролю за порушення законодавства з фінансових питань відповідно до змісту правопорушення, невиконання законних вимог та перешкоджання законній діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема ненадання інформації або надання недостовірної (неповної) інформації на запит органів державного фінансового контролю тощо.

Також законопроектом пропонується внести зміни до Закону України "Про управління об’єктами державної власності" для встановлення підстав ініціювання розгляду питання щодо розірвання контракту з керівниками суб’єктів господарювання державного сектору економіки у разі недосягнення визначених контрактом показників ефективності використання державного майна і прибутку, а також майнового стану суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Орган державного фінансового контролю у разі встановлення під час заходів державного фінансового контролю фактів невиконання показників, передбачених контрактом, вноситиме відповідному суб’єкту управління об’єктами державної власності пропозиції щодо розгляду питання про розірвання контракту з такими керівниками суб’єктів господарювання.

Законопроект зареєстровано за №6330.

Джерело: Верховна Рада України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще можуть бути й аліменти та інші обов’язкові платежі. Усе про відрахування із заробітної плати — у статті.
341602

Електронна декларація – хто подає

Подання декларації – обов’язок посадовців бюджетних установ.❗️Хто має право не подавати електронну декларацію під час воєнного стану та які штрафи передбачено — у нашій консультації.
90420

Електронна декларація – заповнення

Антикорупційне декларування з початком кожного нового року поновлюється, є ще повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, тож публікуємо детальну інструкцію з заповнення декларції. Експерт пояснює, що і в якому розділі слід зазначати.
66149

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3503

Документальне оформлення підсумованого обліку робочого часу

Досить поширені ситуації, коли з огляду на режим роботи та процеси в установі неможливо встановити звичайний 8-годинний робочий час. У цьому випадку на допомогу приходить підсумований облік робочого часу. Що це означає, де застосовується та як правильно здійснити документальне оформлення – читайте далі у статті.
13870

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді