Що змінилось у взаємодії з органами Казначейства

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін затвердив зміни до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Казначейства (далі — Порядок)

Що змінилось у взаємодії з органами Казначейства ✅Відпустки — 2025: тут є ваші кейси

У Порядку Мінфін визначив, що:

  • документи на відкриття рахунків подають до органу Казначейства із супровідним листом за підписом особи, яка має право першого підпису (раніше — лист підписували керівник та головний бухгалтер установи);
  • якщо у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності керівника або головного бухгалтера до органу Казначейства подали тимчасову картку зі зразками підписів та відбитка печатки без зазначення строку її дії, не пізніше наступного робочого дня після відновлення їх працездатності керівник установи повідомляє листом про це орган Казначейства, у якому обслуговується;
  • якщо у особи, що має право першого чи другого підпису, наявний паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм, то разом з карткою потрібно подавати копії лицьового та зворотного боку цього документа;
  • якщо установа отримала повідомлення про закриття рахунків, протягом п’яти робочих днів потрібно подати до органу Казначейства у двох примірниках перелік рахунків. Якщо установі закривають усі рахунки — перелік рахунків не подають.

Окрім цього, Мінфін пропонує внести зміни у форми:

  • заяви про відкриття рахунків (додаток 5 до Порядку);
  • інформації про кваліфіковані електронні підписи та кваліфіковану електронну печатку (додаток 10 до Порядку);
  • заяви про закриття рахунків (додаток 12 до Порядку).

Накази Мінфіну від 07.05.2025 № 240 та від 23.05.2025 № 272, якими внесли зміни, не набрали чинності. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата у 2025 та 2026 роках: що зміниться для бухгалтера

Мінімальна зарплата 2025 встановлена Законом України від 19.11.2024 № 4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік». Розмір МЗП з 1 січня 2025 року залишився на рівні 8000 грн. У статті розглянемо, як мінімальна зарплата в Україні впливає на основні соціальні показники та податки. Також поговоримо про те, яка буде мінімальна зарплата у 2026 році.
53920

Акт виконаних робіт: як скласти без помилок

Акт виконаних робіт — первинка, з якою працює чимало бухгалтерів. Але знайомий — не завжди безпечний. Зразок акта виконаних робіт і підказки від експертів у статті допоможуть вам уникнути помилок та заощадити час.
246940

Розрахунок коригування до податкової накладної

Розрахунок коригування дає змогу внести зміни до вже зареєстрованої податкової накладної. У консультації знайдете бланк розрахунку коригування 2025 та зразки його заповнення.
161110

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді