Звернення може подати заявник — окрема особа або група осіб. Заявник адресує звернення органам держвлади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань (ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, далі — Закон № 393).
Звернення може бути:
- усним — його заявник (заявники) викладає на особистому прийомі або по телефону через визначені контактні номери. Посадова особа має записати (зареєструвати) це звернення.
- письмовим — його заявник (заявники) надсилає поштою або передає особисто чи через уповноважену ним особу, або надсилає через Інтернет засобами електронного зв’язку (електронне звернення).
Звернення має містити:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Основні показники 2019-го:
Письмове звернення має містити підпис заявника (заявників) і дату.
Електронне звернення має містити інформацію про електронну поштову адресу, на яку адресат може надіслати заявнику відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Якщо звернення заявник оформив без дотримання вимог, адресат повертає його заявнику з роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
За інформацією ГУ ДФС у Івано-Франківській області
Єдиної для всіх норми робочого часу 2019 року немає. Вона різниться залежно від робочого тижня — «п’ятиденка» чи «шестиденка», тривалості щоденної роботи. То хто й скільки працюватиме у 2019-му?
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.