Як в одній скарзі оскаржити всі рішення контролюючого органу

Якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання, прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству, або виходить за межі своїх повноважень, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення (п. 56.2 ПК).

Вимоги до оформлення скарги визначає Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі — Порядок № 916).

Скачати податкову накладну за новою формою

Скаргу платник податків подає в письмовій формі. Вона має містити таку інформацію:

  • прізвище, ім’я, по батькові, найменування (для юридичних осіб), податкову адресу платника податків, який подає скаргу;
  • найменування контролюючого органу;
  • реквізити оскаржуваного рішення;
  • підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі;
  • обґрунтування незгоди платника податків із рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;
  • вимоги та клопотання платника податків, який подає скаргу;
  • відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;
  • відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;
  • адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
  • перелік документів, які заявник додає до скарги (п.1 розділу IV Порядку).

Скарги на рішення та дії контролюючих органів заявник має викладати та подавати окремо.

Відтак платник податків може оскаржити в одній скарзі всі рішення контролюючого органу, оскільки чинне законодавство не встановлює обмежень.

За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1214

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації бюджетної установи. А після набуття чинності наказу Мінфіну від 18.01.2024 № 23 додатково Казначейство у тримісячний строк переукладатиме з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
38729

Реєстраційна картка учасника бюджетного процесу в ІАС «LOGICA» – заповнення з експертом

У консультації про заповнення електронної форми реєстраційної картки, яка використовується для реєстрації учасників бюджетного процесу. Розглянемо, хто і який розділ заповнює та як заповнити кожне поле форми.
1934

Типова програмна класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів

Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету, відповідно до вимог частини другої статті 10 Бюджетного кодексу України, формується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.
12028

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді