Якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання, прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству, або виходить за межі своїх повноважень, він має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня із скаргою про перегляд цього рішення (п. 56.2 ПК).
Вимоги до оформлення скарги визначає Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі — Порядок № 916).
Скачати податкову накладну за новою формою
Скаргу платник податків подає в письмовій формі. Вона має містити таку інформацію:
- прізвище, ім’я, по батькові, найменування (для юридичних осіб), податкову адресу платника податків, який подає скаргу;
- найменування контролюючого органу;
- реквізити оскаржуваного рішення;
- підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі;
- обґрунтування незгоди платника податків із рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;
- вимоги та клопотання платника податків, який подає скаргу;
- відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;
- відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;
- адресу, на яку слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
- перелік документів, які заявник додає до скарги (п.1 розділу IV Порядку).
Скарги на рішення та дії контролюючих органів заявник має викладати та подавати окремо.
Відтак платник податків може оскаржити в одній скарзі всі рішення контролюючого органу, оскільки чинне законодавство не встановлює обмежень.
За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області