Електронне пенсійне посвідчення: як сформувати — алгоритм

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
ПФУ запустив новий сервіс для пенсіонерів, за допомогою якого можна сформувати е-пенсійне посвідчення, що відображатиметься виключно в мобільному застосунку «Дія». Як його отримати через вебпортал ПФУ — даємо покрокову інструкцію

Електронне пенсійне посвідчення: як сформувати — алгоритм Виробничий календар — 2026

Отримувачі пенсії можуть обрати лише електронний формат посвідчення і не оформлювати його на папері чи у формі платіжної картки.

Сформувати е-документ можна на вебпорталі ПФУ в найближчому сервісному центрі ПФУ.

Важливо: перед тим, як формувати заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення, підготуйте скановані копії:

  1. довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (РНОКПП);
  2. паспорта громадянина України;
  3. кольорової фотографії, зробленої впродовж останніх 6 місяців розміром 3*2,5 см (розмір обличчя має складати не менше 70-80% фотографії);
  4. фізичного підпису чорним кольором (у форматі jpg).

Як отримати електронне пенсійне посвідчення через вебпортал Пенсійного фонду — алгоритм

  1.  Авторизуйтеся. Увійдіть на вебпортал ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. Оберіть Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
  3. Виберіть тип Заяви на виготовлення пенсійного посвідчення. Виберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення в електронній формі (без виготовлення паперового оригіналу або платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням)».
  4. Заповніть Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. Після того, як ознайомитесь з інструкцією, вкажіть у онлайн-формі заяви необхідну інформацію про себе.
  5. Додайте документи. Додайте необхідні скановані документи (наприклад, паспорт, ІПН, фото).
  6. Сформуйте Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення та підпишіть її. Сформуйте заяву, перевірте дані та підпишіть її за допомогою КЕП.
  7. Очікуйте обробки Заяви на виготовлення пенсійного посвідчення. Після того, як заявку успішно оброблять, е-посвідчення з’явиться в мобільному застосунку «Дія».

Як додати електронне пенсійне посвідчення у застосунку «Дія» — алгоритм

  1. Перевірте версію застосунку «Дія». Переконайтеся, що у вас встановлена остання версія застосунку «Дія».
  2. Авторизуйтеся у застосунку «Дія».
  3. Додайте документ. Прогорніть усі документи, оберіть «Додати документ» та знайдіть «Пенсійне посвідчення».
  4. Додайте посвідчення. Натисніть «Додати посвідчення».

Важливо: Е-посвідчення підтягується автоматично, якщо його видали за віком. Якщо ж посвідчення видали за інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника, за вислугу років, його потрібно додати в «Дію» власноруч.

Якщо ви пізніше захочете отримати паперове посвідчення, подайте заяву на вебпорталі ПФУ або у сервісному центрі ПФУ.

За матеріалами ПФУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок декретних 2025 на прикладах

Як розрахувати декретні та виплатити в 2025 році? У консультації — алгоритм нарахування декретних, приклади розрахунків, зразки документів та готові бухгалтерські проведення
229081

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
9242

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
254403

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді