Електронне пенсійне посвідчення: як сформувати — алгоритм

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
головний редактор порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
ПФУ запустив новий сервіс для пенсіонерів, за допомогою якого можна сформувати е-пенсійне посвідчення, що відображатиметься виключно в мобільному застосунку «Дія». Як його отримати через вебпортал ПФУ — даємо покрокову інструкцію

Електронне пенсійне посвідчення: як сформувати — алгоритм ‼️Типові помилки, які знаходять ревізори в договорах підряду

Отримувачі пенсії можуть обрати лише електронний формат посвідчення і не оформлювати його на папері чи у формі платіжної картки.

Сформувати е-документ можна на вебпорталі ПФУ в найближчому сервісному центрі ПФУ.

Важливо: перед тим, як формувати заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення, підготуйте скановані копії:

  1. довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (РНОКПП);
  2. паспорта громадянина України;
  3. кольорової фотографії, зробленої впродовж останніх 6 місяців розміром 3*2,5 см (розмір обличчя має складати не менше 70-80% фотографії);
  4. фізичного підпису чорним кольором (у форматі jpg).

Як отримати електронне пенсійне посвідчення через вебпортал Пенсійного фонду — алгоритм

  1.  Авторизуйтеся. Увійдіть на вебпортал ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
  2. Оберіть Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. У розділі «Щодо пенсійного забезпечення» оберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
  3. Виберіть тип Заяви на виготовлення пенсійного посвідчення. Виберіть «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення в електронній формі (без виготовлення паперового оригіналу або платіжної картки, яка одночасно є пенсійним посвідченням)».
  4. Заповніть Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення. Після того, як ознайомитесь з інструкцією, вкажіть у онлайн-формі заяви необхідну інформацію про себе.
  5. Додайте документи. Додайте необхідні скановані документи (наприклад, паспорт, ІПН, фото).
  6. Сформуйте Заяву на виготовлення пенсійного посвідчення та підпишіть її. Сформуйте заяву, перевірте дані та підпишіть її за допомогою КЕП.
  7. Очікуйте обробки Заяви на виготовлення пенсійного посвідчення. Після того, як заявку успішно оброблять, е-посвідчення з’явиться в мобільному застосунку «Дія».

Як додати електронне пенсійне посвідчення у застосунку «Дія» — алгоритм

  1. Перевірте версію застосунку «Дія». Переконайтеся, що у вас встановлена остання версія застосунку «Дія».
  2. Авторизуйтеся у застосунку «Дія».
  3. Додайте документ. Прогорніть усі документи, оберіть «Додати документ» та знайдіть «Пенсійне посвідчення».
  4. Додайте посвідчення. Натисніть «Додати посвідчення».

Важливо: Е-посвідчення підтягується автоматично, якщо його видали за віком. Якщо ж посвідчення видали за інвалідністю, у зв’язку з втратою годувальника, за вислугу років, його потрібно додати в «Дію» власноруч.

Якщо ви пізніше захочете отримати паперове посвідчення, подайте заяву на вебпорталі ПФУ або у сервісному центрі ПФУ.

За матеріалами ПФУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда державного та комунального майна в Україні у 2025 році

Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану
16967

Перевірки Держпраці у 2026 році: як підготуватися

У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2026 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа
22818

План рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ 2025/2026

План рахунків — це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому
215633

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді