Мінфін змінив порядок заповнення форм фінзвітності

Мінфін видав Наказ «Про затвердження Змін до Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі» від 27.11.2018 № 939 (далі — Наказ № 939).

За цим наказом складати проміжну фінзвітність (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) потрібно в звітний період, що починається 1 січня.

Фінансову звітність суб’єкти державного сектору (СДС) подають з відміткою органів Казначейства про відповідність аналогічним даним у бухобліку Казначейства.

Скачати податкову накладну за новою формою

Усі форми фінансової звітності та консолідовану фінансову звітність СДС орган Казначейства перевіряє і візує:

  • накладає кваліфікований електронний підпис на кожну форму фінансової звітності — у разі подання звітності через АС «Є-Звітність»;
  • засвідчує підписом, печаткою або штампом на кожній сторінці всіх форм фінансової звітності — у разі подання звітності на паперових носіях.

СДС, які застосовують АС «Є-Звітність»:

  • не зазначають у фінансовій звітності кількість аркушів за кожною формою звітності;
  • формують повідомлення про статус документа під час подання звітності до органів Казначейства;
  • отримують повідомлення про статус переданого документа в АС «Є-Звітність»;
  • повторно подають звітність, якщо отримують повідомлення в АС «Є-Звітність» про те, що органи Казначейства не прийняли звітність;
  • подають звітність з окремо налаштованого робочого місця в органі Казначейства у разі неможливості подання звітності до АС «Є-Звітність» через Інтернет з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством;
  • подають звітність на паперових носіях, якщо не мають можливості подати її до АС «Є-Звітність» у визначеному порядку.

Казначейство розміщує на своєму офіційному веб-сайті інформацію про порядок роботи в АС «Є-Звітність».

Джерело: Наказ Мінфіну від 27.11.2018 № 939

Податкова накладна за новою формою

Мінфін змінив порядок заповнення форм фінзвітності
Іван ЛЕВАДСЬКИЙексперт з бухобліку та оподаткування в бюджетній сфері, Київ
З 1 грудня 2018 року установи подаватимуть податкову накладну за новою формою. Мінфін виклав її у новій редакції наказом від 17.09.2018 № 763. Підкажемо, як заповнити податкову накладну за новим порядком.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1215

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації бюджетної установи. А після набуття чинності наказу Мінфіну від 18.01.2024 № 23 додатково Казначейство у тримісячний строк переукладатиме з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
38729

Реєстраційна картка учасника бюджетного процесу в ІАС «LOGICA» – заповнення з експертом

У консультації про заповнення електронної форми реєстраційної картки, яка використовується для реєстрації учасників бюджетного процесу. Розглянемо, хто і який розділ заповнює та як заповнити кожне поле форми.
1934

Типова програмна класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів

Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету, відповідно до вимог частини другої статті 10 Бюджетного кодексу України, формується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.
12028

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді