У Раді зареєстрували два законопроєкти щодо незалежності НАБУ та САП

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
24 липня у Верховній Раді зареєстрували два законопроєкти, які відновлюють повноваження та гарантії незалежності НАБУ і САП: від 24.07.2025 № 13531 та від 24.07.2025 № 13533

У Раді зареєстрували два законопроєкти щодо незалежності НАБУ та САП

Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026

Про це повідомив перший заступник голови комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк.

Законопроєкт від 24.07.2025 № 13531 покликаний скасувати положення скандального закону про ліквідацію незалежності НАБУ і САП.

«48 народних депутатів від Голосу, Слуги, ЄС та навіть Батьківщини підписали його.

Що там?

Повна відміна всіх норм, які стосувалися НАБУ та САП у злочинному 12414.

Також чекаємо закон від Президента — перевіримо у кого текст буде краще. Може він там ще реформи запропонує», — зазначив Железняк.

Водночас у ВРУ зареєстрували поданий Президентом законопроєкт, який пропонує надати більше повноважень НАБУ та САП.

У НАБУ прокоментували, що законопроєкт «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України і деяких законодавчих актів України щодо посилення повноважень Національного антикорупційного бюро України та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури» від 24.07.2025 № 13533, поданий Президентом як невідкладний, відновлює усі процесуальні повноваження та гарантії незалежності НАБУ і САП.

НАБУ і САП взяли участь у підготовці тексту та закликають ВРУ якнайшвидше ухвалити ініціативу Президента за основу і в цілому. Це дозволить запобігти загрозам для кримінальних проваджень, які розслідують НАБУ і САП.

Джерело: Telegram-канал Ярослава Железняка, Telegram-канал НАБУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72426

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103269

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
107

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35624

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12922

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді