Для местных финансовых органов утвердили методические рекомендации

RU UA

Минфин утвердил Методические рекомендации по подготовке и утверждению Бюджетного регламента прохождения бюджетного процесса на местном уровне (далее — Методические рекомендации) приказом от 31.05.2019 № 228.

Бюджетный регламент — это документ, который регулирует порядок осуществления процедур на каждой стадии бюджетного процесса с учетом норм и положений бюджетного законодательства и определяет сроки их выполнения и ответственных участников за своевременное выполнение соответствующих мероприятий.

Бюджетный регламент Минфин рекомендует утверждать для:

  • определения основных организационных основ прохождения бюджетного процесса во время составления, рассмотрения, утверждения, исполнения соответствующего местного бюджета и отчета о его исполнении;
  • обеспечения координации и согласованности действий между всеми участниками бюджетного процесса;
  • обеспечения прозрачности и публичности бюджетного процесса.

Его может принять Совет Министров АР Крым, местная госадминистрация, исполнительный орган местного совета или Верховная Рада АР Крым, местный совет. Утвержденный бюджетный регламент нужно обнародовать и довести до главных распорядителей по средствам местного бюджета.

Минфин в приложениях к Методическим рекомендациям определил рекомендуемый план мероприятий по:

  • составлению прогноза местного бюджета на ____ года (приложение 1);
  • составлению проекта местного бюджета на ____ год (приложение 2);
  • организации выполнения местного бюджета (приложение 3);
  • организации работы по подготовке годовой отчетности об исполнении местного бюджета за ____ год (приложение 4).

Напомним, ранее Минфин приказом от 29.03.2019 № 130 утвердил Методические рекомендации по составлению в 2019 году местных бюджетов на среднесрочный период.

Источник: приказ Минфина от 31.05.2019 № 228

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
180807

Міжбюджетні трансферти: облік

Як правильно відобразити в обліку ОТГ міжбюджетні трансферти, як задокументувати операції з їхньої передачі та які субрахунки використовувати — експертний досвід.
14138

Як підготувати бюджетний запит на 2025 рік

Бюджетний запит – це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів – питання даного огляду.
35882

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок
46506

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати.
10781

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді