Для місцевих фінансових органів затвердили методичні рекомендації

UA RU

Мінфін затвердив Методичні рекомендації щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні (далі — Методичні рекомендації) наказом від 31.05.2019 № 228.

Бюджетний регламент — це документ, який регулює порядок здійснення процедур на кожній стадії бюджетного процесу з урахуванням норм і положень бюджетного законодавства і визначає терміни їх виконання та відповідальних учасників за своєчасне виконання відповідних заходів.

Бюджетний регламент Мінфін рекомендує затверджувати для:

  • визначення основних організаційних засад проходження бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання відповідного місцевого бюджету та звітування про його виконання;
  • забезпечення координації та узгодженості дій між усіма учасниками бюджетного процесу;
  • забезпечення прозорості та публічності бюджетного процесу.

Його може затвердити Рада Міністрів АР Крим, місцева держадміністрація, виконавчий орган місцевої ради або Верховна Рада АР Крим, місцева рада. Затверджений бюджетний регламент потрібно оприлюднити та довести до головних розпорядників за коштами місцевого бюджету.

Мінфін у додатках до Методичних рекомендацій визначив рекомендований план заходів щодо:

  • складання прогнозу місцевого бюджету на ____ роки (додаток 1);
  • складання проекту місцевого бюджету на ____ рік (додаток 2);
  • організації виконання місцевого бюджету (додаток 3);
  • організації роботи з підготовки річної звітності про виконання місцевого бюджету за ____ рік (додаток 4).

Нагадаємо, раніше Мінфін наказом від 29.03.2019 № 130 затвердив Методичні рекомендації щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період.

Джерело: наказ Мінфіну від 31.05.2019 № 228

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
180770

Міжбюджетні трансферти: облік

Як правильно відобразити в обліку ОТГ міжбюджетні трансферти, як задокументувати операції з їхньої передачі та які субрахунки використовувати — експертний досвід.
14127

Як підготувати бюджетний запит на 2025 рік

Бюджетний запит – це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів – питання даного огляду.
35873

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок
46490

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати.
10778

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді