Для місцевих фінансових органів затвердили методичні рекомендації

UA RU

Мінфін затвердив Методичні рекомендації щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні (далі — Методичні рекомендації) наказом від 31.05.2019 № 228.

Бюджетний регламент — це документ, який регулює порядок здійснення процедур на кожній стадії бюджетного процесу з урахуванням норм і положень бюджетного законодавства і визначає терміни їх виконання та відповідальних учасників за своєчасне виконання відповідних заходів.

Бюджетний регламент Мінфін рекомендує затверджувати для:

  • визначення основних організаційних засад проходження бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання відповідного місцевого бюджету та звітування про його виконання;
  • забезпечення координації та узгодженості дій між усіма учасниками бюджетного процесу;
  • забезпечення прозорості та публічності бюджетного процесу.

Його може затвердити Рада Міністрів АР Крим, місцева держадміністрація, виконавчий орган місцевої ради або Верховна Рада АР Крим, місцева рада. Затверджений бюджетний регламент потрібно оприлюднити та довести до головних розпорядників за коштами місцевого бюджету.

Мінфін у додатках до Методичних рекомендацій визначив рекомендований план заходів щодо:

  • складання прогнозу місцевого бюджету на ____ роки (додаток 1);
  • складання проекту місцевого бюджету на ____ рік (додаток 2);
  • організації виконання місцевого бюджету (додаток 3);
  • організації роботи з підготовки річної звітності про виконання місцевого бюджету за ____ рік (додаток 4).

Нагадаємо, раніше Мінфін наказом від 29.03.2019 № 130 затвердив Методичні рекомендації щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період.

Джерело: наказ Мінфіну від 31.05.2019 № 228

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмна класифікація видатків: обираємо назву бюджетної програми

У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
1555

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1429

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
38680

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
5033

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП – що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання – у даному огляді.
28951

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді