Правительство внесло изменения в Порядок проведения конкурса на занятие должностей государственной службы. В нем утвердил, что на время карантина/введения чрезвычайного положения субъект назначения/руководитель государственной службы имеет право остановить проведение конкурса на занятие должностей государственной службы.

Решение субъекта назначения/руководителя государственной службы о приостановлении и о возобновлении проведения конкурса оформляется приказом (распоряжением).
Кроме этого, Правительство рекомендовало ОМС остановить проведения объявленных конкурсов и воздерживаться от объявления новых конкурсов на должности в ОМС на время действия постановления КМУ «О предотвращении распространения на территории Украины острой респираторной болезни COVID-19, вызванной коронавируса SARS-CoV-2» от 11.03. 2020 № 211.
Из постановления КМУ «О внесении изменения в Порядок проведения конкурса на занятие должностей государственной службы» от 16.03.2020 № 230
► Ревізії фінансової діяльності установи ► Облік активів та зобов’язань за нацстандартами ► Інвентаризація майна, активів і зобов'язань ► Звітність
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Експерт підкаже, за які помилки в бухобліку несе відповідальність бухгалтер, як уникнути фінансових збитків та що зробити, щоб мінімізувати ризики.
Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників