За яким КЕКВ оплатити розроблення норм витрат палива

1020
Автор
керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

За яким КЕКВ оплатити розроблення норм витрат палива?

Відповідь

Детальний матеріал

Коди економічної класифікації видатків бюджету: інструкція застосування

Переглянути

До редакції «Головбух Бюджет» надійшло запитання від читача: «Звернулись до ДП «ДержавтотрансНДІпроект» за розробкою тимчасових індивідуальних витрат палива для авто установи. За яким КЕКВ оплатити витрати? Чи дозволено проводити такі видатки під час воєнного стану та у яку чергу їх профінансує Держказначейство?»

Відповідає керівник експертної групи Експертус Головбух, Олена Озерова.

Черговість, за якою проводять видатки в період дії воєнного стану, визначає Порядок виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затверджений постановою КМУ від 09.06.2021 № 590 (далі – Порядок № 590).

↪️Наказ про облікову політику: зразок скачати

У першу чергу Казначейство фінансує видатки на національну безпеку й оборону, решту – проводить у другу чергу. Видатки, що їх проводять у другу чергу, визначає пункт 19 Порядку № 590. Серед цих видатків не знаходимо видатків на розроблення тимчасової індивідуальної базової лінійної норми витрат палива на автомобіль. Тож казначеї проведуть такий платіж у третю чергу. Але будь-які товари, роботи, послуги можете оплатити (у тому числі на умовах співфінансування) у другу чергу в межах виконання програм за підтримки:

  • ЄС;
  • урядів іноземних держав;
  • іноземних донорів;
  • міжнародних фінорганізацій.

Видатки на оплату послуг ДП «ДержавтотрансНДІпроект» із розроблення нормативів заплануйте та проведіть за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (пп. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333). 

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72558

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103514

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35743

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12988

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74091