За яким КЕКВ бюджетна установа може придбати ліцензію на ОС Windows

2310
Автор
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності — головний бухгалтер управління комунальної інфраструктури департаменту інфраструктури міста Хмельницької міської ради, Хмельницький

Запитання

За яким КЕКВ бюджетна установа може придбати ліцензію на ОС Windows?

Відповідь

Детальний матеріал

Обираємо КЕКВ для видатків за підказками Казначейства

Переглянути

До редакції е-журналу «Головбух Бюджет» надійшло запитання від читача: «Бюджетна установа планує придбати ОС Windows, але має сумніви за яким КЕКВ можна провести видатки».

Відповідає експерт з бюджетного обліку Експертус Головбух Алла Рейман.

ОС Windows належить до програмного забезпечення, на яке установа набуває право користування. Найчастіше те саме стосується права користування програмними продуктами M.Е.Doc, ЛІГА, антивірусними програмами з ліцензіями та ключами для їх використання, ОС Microsoft Office (на один чи кілька комп’ютерів), оренди хмарних бухгалтерських програм.

Якщо купуєте програмне забезпечення, тобто ліцензії на право користування ПЗ, і майнові права вам не передають, видатки плануйте та проводьте за КЕКВ 2240 (абз. 6 п. 12 пп. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333). ПЗ, майнові права якого залишаються в розробника (постачальника), обліковуйте на позабалансовому субрахунок 013 «Орендовані нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів».

До складу нематеріальних активів зараховуйте лише програмні продукти, щодо яких установа одержала всі права на володіння, користування й розпорядження.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9592

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125286

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364425

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147570