За яким КЕКВ бюджетна установа може придбати ліцензію на ОС Windows

3539
Автор
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності — головний бухгалтер управління комунальної інфраструктури департаменту інфраструктури міста Хмельницької міської ради, Хмельницький

Запитання

За яким КЕКВ бюджетна установа може придбати ліцензію на ОС Windows?

Відповідь

Детальний матеріал

Обираємо КЕКВ для видатків за підказками Казначейства

Переглянути

До редакції е-журналу «Головбух Бюджет» надійшло запитання від читача: «Бюджетна установа планує придбати ОС Windows, але має сумніви за яким КЕКВ можна провести видатки».

Відповідає експерт з бюджетного обліку Експертус Головбух Алла Рейман.

ОС Windows належить до програмного забезпечення, на яке установа набуває право користування. Найчастіше те саме стосується права користування програмними продуктами M.Е.Doc, ЛІГА, антивірусними програмами з ліцензіями та ключами для їх використання, ОС Microsoft Office (на один чи кілька комп’ютерів), оренди хмарних бухгалтерських програм.

Якщо купуєте програмне забезпечення, тобто ліцензії на право користування ПЗ, і майнові права вам не передають, видатки плануйте та проводьте за КЕКВ 2240 (абз. 6 п. 12 пп. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333). ПЗ, майнові права якого залишаються в розробника (постачальника), обліковуйте на позабалансовому субрахунок 013 «Орендовані нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів».

До складу нематеріальних активів зараховуйте лише програмні продукти, щодо яких установа одержала всі права на володіння, користування й розпорядження.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72761

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103909

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35880

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13045

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74271