За яким КЕКВ бюджетна установа може придбати ліцензію на ОС Windows

3737
Автор
начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності — головний бухгалтер управління комунальної інфраструктури департаменту інфраструктури міста Хмельницької міської ради, Хмельницький

Запитання

За яким КЕКВ бюджетна установа може придбати ліцензію на ОС Windows?

Відповідь

Детальний матеріал

Обираємо КЕКВ для видатків за підказками Казначейства

Переглянути

До редакції е-журналу «Головбух Бюджет» надійшло запитання від читача: «Бюджетна установа планує придбати ОС Windows, але має сумніви за яким КЕКВ можна провести видатки».

Відповідає експерт з бюджетного обліку Експертус Головбух Алла Рейман.

ОС Windows належить до програмного забезпечення, на яке установа набуває право користування. Найчастіше те саме стосується права користування програмними продуктами M.Е.Doc, ЛІГА, антивірусними програмами з ліцензіями та ключами для їх використання, ОС Microsoft Office (на один чи кілька комп’ютерів), оренди хмарних бухгалтерських програм.

Якщо купуєте програмне забезпечення, тобто ліцензії на право користування ПЗ, і майнові права вам не передають, видатки плануйте та проводьте за КЕКВ 2240 (абз. 6 п. 12 пп. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків, затверджена наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333). ПЗ, майнові права якого залишаються в розробника (постачальника), обліковуйте на позабалансовому субрахунок 013 «Орендовані нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів».

До складу нематеріальних активів зараховуйте лише програмні продукти, щодо яких установа одержала всі права на володіння, користування й розпорядження.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Технікоекономічне обґрунтування необхідності списання майна: зразок заповнення

Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
136

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
186144

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
73964

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
105781