Чи потрібно вивести штатну одиницю зі штату при введенні нової штатної одиниці

624
Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

Запитання

Працівника переведено на іншу роботу. Для цього введена нова штатна одиниця. Як бути з попередньою штатною одиницею? Чи потрібно вивести цю одиницю зі штату?

Відповідь

Детальний матеріал

Штатний розпис 2025

Переглянути

Підприємство (роботодавець) самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис (ч. 3 ст. 64 ГКУ).

ФПУ роз'яснює:

  • якщо на сьогодні посада, про яку йдеться у запитанні, є вакантною, і роботодавець не планує на цю посаду приймати працівника, то він має право вивести її зі штатного розпису. Оскільки посада вакантна, то жодних складнощів це не викликає, оскільки у такому разі роботодавець уникає процедури скорочення;
  • якщо ж роботодавець планує працевлаштовувати на посаду працівника, то деякий час вона може бути вакантною. Але при цьому слід пам’ятати про обов’язковість подання інформації про попит на робочу силу (вакансії) в повному обсязі до Державної служби зайнятості.

🧮 Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Роботодавці зобов’язані своєчасно та в повному обсязі подавати до центру зайнятості інформацію про попит на робочу силу (вакансії) незалежно від місцезнаходження (форма звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)», затверджена наказом Мінекономіки від 12 квітня 2022 року № 827-22 (далі – форма № 3-ПН) (п. 4 ч. 3 ст. 50 Закону «Про зайнятість населення» від 5 липня 2012 року № 5067-VI).

Форма №3-ПН подається за наявності у роботодавця попиту на робочу силу (вакансії) не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії.У будь-якому разі роботодавець за потреби може спочатку вивести таку посаду, а потім ввести, коли вона йому знадобиться.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Оплата праці працівників закладів культури 2025

У 2025 році оплата праці працівників культури залежить від тарифної сітки, категорії закладу й місцевого бюджету. Розберемо посадові оклади, надбавки, доплати, а також дамо зразки штатного розпису й відповіді від експерта Міністерства культури та інформаційної політики.
6896

Господарський договір бюджетної установи

Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
25102

Типове положення про бухгалтерську службу бюджетної установи 2025

Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
651