Який порядок листування з ДФС через Електронний кабінет
Запитання
Який порядок листування через Електронний кабінет? Як автора електронного листа повідомляють про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в контролюючому органі? Які терміни надання відповіді (на лист, запит, звернення, консультацію тощо)?
Відповідь
Меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа повідомляють про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи — у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
При цьому відповідь на звернення, лист, запит тощо контролюючий орган надає поштою або на електронну адресу, зазначену в зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема:
- ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення,
- ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації,
- ст. 52 Податкового кодексу України – для надання індивідуальної податкової консультації.
ЗІР, категорія 135.05