Скільки зберігати архів із податковими звітами на електронних носіях

798

Запитання

Скільки зберігати архів із податковими звітами на електронних носіях?

Відповідь

Установи мають зберігати первинні докумети, регістри бухобліку, фінансову звітність а також документи, які перевіряють контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів з дня:

  • подачі податкової звітності, для складення якої використовують такі документи;
  • граничного терміну подання звітності, передбаченого ПК — в разі неподання установою звітності (п. 44.3 ПК).

Якщо первинні документи, регістри бухобліку, фінансова звітність, інші документи пов’язані з предметом перевірки, процедурою адміністративного оскарження, прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, ці документи мають зберігатися до закінчення цих процедур, але не менше ніж визначає пункт 44.3 ПК.

Електронні документи слід зберігати не менше строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері (ст. 13 розділу ІІІ Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV).

Тож архів файлів з поданими контролюючим органам звітами на електронних носіях (у т. ч. якщо перевірку не проводили 3 роки) установа має зберігати не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності.

За інформацією ГУ ДФС у Дніпропетровській області

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Примітки до фінансової звітності — Форма № 5-дс: заповнюємо з експертом

Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
83437

Повідомлення про виплату лікарняних 2025: зразок, строки, форма

Як створити та відправити повідомлення про виплату коштів в ПФУ — розповідаємо у статті. На прикладі покажемо, як подати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам швидко і без помилок
69322

Реєстрація податкових накладних у 2025 році

Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді
80211