Як змінити голову тендерного комітету

560

Запитання

У замовника змінюється голова тендерного комітету, тому потрібно призначити нового. Як це зробити? Затверджувати новий склад комітету чи вносити зміни до положення про тендерний комітет?

Відповідь

Уповноважена особа — хто вона і які її обов'язки

Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або кілька тендерних комітетів (ТК). Керує роботою ТК його голова: організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

Склад ТК, зміни до складу та положення про нього затверджують рішенням замовника (ч. 1, 2 ст. 11 Закону № 922; п. 2.3 Положення № 557).

Зазвичай голову ТК та інших його членів замовник призначає одним наказом. Тож якщо потрібно змінити голову ТК, можна внести зміни до наказу про призначення членів ТК і видати наказ про це. У ньому визначити головою ТК нову особу, а інформацію про інших членів ТК лишити без змін. Інші документи, зокрема положення про ТК замовника, змінювати не потрібно, якщо незмінним залишається розподіл функцій членів ТК. Адже суть діяльності комітету не змінюється.

меми про бухгалтерів

Працюйте, відпочивайте й не забувайте, що поки ціни у відпустці – працюють знижки на передплату е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та Зарплата».

Поспішайте – даруємо 2000 грн на передплату.

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
3901

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35192

Спрощені закупівлі – алгоритм роботи

Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
5890

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29461