Чи включати до стажу служби в ОМС роботу на посаді архіваріуса

2299

Запитання

Чи враховувати стаж роботи на посаді архіваріуса, коли обчислюємо вислугу років в ОМС?

Відповідь

Скачати зразок довідки про страховий стаж

Так. Посаду архіваріуса відносять до службовців органу місцевого самоврядування (додаток 55 до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268; далі — Постанова № 268).

Службовцям ОМС виплачують надбавку за вислугу років у порядку, визначеному Положенням про порядок і умови виплати щомісячної надбавки за вислугу років працівникам органів виконавчої влади та інших державних органів, затвердженим постановою КМУ від 20.12.1993 № 1049 (далі — Постанова № 1049). Підстава — підпункт 4 пункту 3 Постанови № 268.

До стажу роботи, який дає право одержувати надбавку за вислугу років, зараховують:

  • загальний стаж роботи в органах виконавчої влади та інших державних органах, передбачених у пункті 1 Положення № 1049;
  • стаж роботи в Апараті ВРУ, ВР і РМ АРК, міністерствах та комітетах АРК, органах місцевого самоврядування, органів прокуратури, судових органів України, відповідних органів колишнього СРСР і країн СНД;
  • стаж роботи в організаціях (крім роботи у кооперативних та інших громадських організаціях), передбачених статтею 118 КЗпП.

Підстава — пункт 3 Порядку № 1049.

Отже, зараховуйте до стажу для надбавки за вислугу років службовцю ОМС період, коли він працював архіваріусом.

Чи включати до стажу служби в ОМС роботу на посаді архіваріуса
Людмила Кравченко,керівник експертної групи Експертус Головбух
У яких розмірах і на який термін керівник установи має право встановлювати надбавки працівникам — дізнаєтеся зі статті
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
50984

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
22057

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
751

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52500

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69276