Чи можна вносити зміни до мережі розпорядників коштів

2507

Запитання

Чи можна протягом бюджетного періоду вносити зміни до мережі, якщо утворилася нова установа?

Відповідь

Типова кореспонденція субрахунків зі змінами, внесеними наказом Мінфіну від 17.09.2019 № 386

Так, можна.

Протягом бюджетного періоду можна вносити зміни до мережі. Приміром, якщо до мережі внесуть нову установу, виключать установу з мережі, змінять інформацію про розпорядника/одержувача. Головні розпорядники/розпорядники нижчого рівня у таких ситуаціях мають подати відповідному органу Казначейства реєстр змін до мережі на паперових та електронних носіях інформації за формою згідно з додатком 2 до Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Мінфіну від 24.12.2012 № 1407 (далі — Порядок № 1407) з відповідним обґрунтуванням.

Після того як внесуть зміни до Єдиного реєстру у частині даних, які використовують при складанні мережі, головний розпорядник/розпорядник нижчого рівня протягом трьох робочих днів має надати відповідному органу Казначейства реєстр змін до мережі.

Виключати з мережі установу/підприємство, організацію, що ліквідується або реорганізується, можна лише після того, як передасте установі-правонаступнику/підприємству, організації планові показники, обсяги відкритих асигнувань, показники проведених з початку бюджетного періоду касових видатків та непогашених бюджетних зобов’язань.

Орган Казначейства перевіряє, чи відповідає поданий реєстр змін до мережі встановленим вимогам до складання мережі, даним Єдиного реєстру — код розпорядника/одержувача бюджетних коштів за Єдиним реєстром, код за ЄДРПОУ, повне та скорочене (за наявності) найменування, статус установи — розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів, код та найменування органу Казначейства та вносить інформацію до єдиної бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету і ставить на документі відбиток штампа за формою згідно з додатком 3 до Порядку № 1407.

Зауважимо, що розпорядника бюджетних коштів не можна включити одночасно до мережі розпорядників бюджетних коштів різних місцевих бюджетів.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42332

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22577

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9052

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
425053

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182694