Відповідь

Пошук по Класифікатору професій
Норми закону «Про охорону праці» № 2694-XII від 14.10.1992 (далі – Закон) поширюються на органи місцевого самоврядування, як і на будь-яких юридичних осіб, що використовують найману працю.
На підприємстві або в установі з кількістю працюючих менше 50 функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку (ст.15 Закону).
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
В такому випадку служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю.
Тож у виконавчому органі ОМС обов'язки служби охорони праці може виконувати інша посадова особу, яка має відповідну підготовку (якщо кількість працюючих менше 50 осіб). Або це ці функції на договірних засадах виконують сторонні спеціалісти (якщо кількість працюючих менше 20 осіб).
За матеріалами Держпраці
Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Експерт підкаже, за які помилки в бухобліку несе відповідальність бухгалтер, як уникнути фінансових збитків та що зробити, щоб мінімізувати ризики.
Як укласти договір про повну матеріальну відповідальність та визначити матеріально відповідальну особу. У статті – зразок договору про повну матеріальну відповідальність та особливості укладання.
Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників