Як оформити повернення працівників з дистанційної роботи

Щоб відновити роботу в офісі, працівники мають написати заяву, а роботодавець — видати наказ про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи.

robota_007.jpg

Бронювання працівників: Мін­еко­но­міки роз’яснює зміни

Якщо роботодавець запровадив дистанційну роботу наказом, наприклад, на час карантину, то після його завершення (або за потреби раніше) можна відновити звичайний режим роботи. Для цього:

  • працівники — пишуть заяву;
  • роботодавець — видає наказ/розпорядження про припинення дистанційної роботи та відновлення звичайного режиму роботи.

У наказі роботодавець зазначає:

  • причину зміни режиму роботи: завершення карантину, скасування обмежувальних заходів, відновлення роботи транспорту тощо;
  • дату припинення дистанційної роботи;
  • дату виходу працівників на роботу;
  • перелік працівників із зазначенням їх посад;
  • порядок ознайомлення працівників з наказом і зміною режиму роботи.

Якщо працівники вирішили й надалі працювати віддалено, вони пишуть про це заяву. На її підставі роботодавець видає наказ/розпорядження та ознайомлює з ним працівників.

За інформацією ГУ Держпраці у Запорізькій області


Сильна підтримка — сильна Україна! Це звичайно про нас із вами. Ми опинилися в невідомому досі для нас становищі. Тому щоб ви та ваша компанія залишалася у робочій колії, пропонуємо підтримку. Ми вже підготували для вас знижку у 2000 грн на передплату журналу «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» на рік.

Обговоріть передплату з вашим менеджером: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63656

Колективний договір: зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
41203

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
73443

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї
16934

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді