Процедуру передання держпідприємств в управління ФДМУ прискорять

Уряд змінив порядок, за яким передаватиме Фонду держмайна єдині майнові комплекси підприємств, установ, організацій, які не увійшли до переліку об’єктів, що не підлягають приватизації, та не належать до об’єктів, які необхідно залишити в державній власності.

buhuchet_006.jpg

Платні послуги. Самотест для бюджетних установ ⏩

Відтепер ініціатива передачі таких об’єктів може належати не лише органам, які ними управляють, а й Кабіну, Мінекономіки та Фонду держмайна.

Мінекономіки розроблятиме відповідні проєкти рішень уряду, за три дні погоджуватиме їх з Мінфіном і Держстатом і за сім днів передаватиме на розгляд Кабміну.

Якщо орган, який управляє активом, у встановлений строк не погодить пропозиції з його передачі, об’єкти передаватимуть Уряду без погодження.

Перший віцепрем’єр-міністр — Міністр економіки України Юлія Свириденко наголосила: «Сьогодні бізнес та держава зацікавлені у максимальному прискоренні приватизації. Це дозволить підприємцям стати власниками нових активів, запустити виробництва, створити робочі місця, налагодити переробку продукції, вийти на зовнішні ринки. Раніше бюрократичні процедури значно затягували процес передачі об’єктів зі сфери відання окремих держустанов до управління Фонду. Тепер ми прибираємо ці перепони. Об’єкт буде максимально швидко взятий Фондом держмайна в управління з подальшою його підготовкою до проведення відкритого та конкурентного аукціону. В результаті за відносно стислі терміни ми знайдемо для занедбаних непрацюючих активів приватних інвесторів, які дадуть їм нове життя».

За повідомленням ФДМУ, у 2022 році завдяки приватизації держбюджет поповнять на суму понад 600 млн грн.

За інформацією Мінекономіки

Новий порядок знищення гумдопомоги з 21.05.2025

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бюджетна програма і програмна класифікація видатків 2025: як не помилитись

Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
8121

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42963

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22955

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9292

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
430779

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді